Gå til innhold

The Experience: Ønsker du å være crew?


Anbefalte innlegg

Hm, har mailbekreftelse vært der hele tiden? Når jeg trykket send fikk jeg også opp en blank side, vet om flere som har fått det også!(Og lese det med at dere hadde fikset en bug med det).

 

Men det jeg lurer på er om det er mulig å få en bekreftelse/avkreftelse på om min søknad er sent, da jeg var en av de som fikk en slags refresh, hvor alle feltene tømte seg! :hmm:

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FubarBFNO: Jeg var en av de som sendte når jeg ikke fikk noen melding om at søknaden faktisk ble sendt og ingen epost bekreftelse, eneste som sjedde var reload av siden og feltene ble tømt når jeg klikket "Send". Kan du sjekke at den faktisk ble sendt?

 

Oh, ble to innlegg nå, litt unødvendig, beklager.

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
FubarBFNO: Jeg var en av de som sendte når jeg ikke fikk noen melding om at søknaden faktisk ble sendt og ingen epost bekreftelse, eneste som sjedde var reload av siden og feltene ble tømt når jeg klikket "Send". Kan du sjekke at den faktisk ble sendt?

 

Oh, ble to innlegg nå, litt unødvendig, beklager.

8469877[/snapback]

 

 

Det lurer jeg å på. ikke noe tilbakemelding via mail. ingen ting. vet ikke om søknaden min har kommet frem. håper på et svar om den har kommet frem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når kan vi forvente oss et svar på søknaden?

For oss som ikke har deltatt på noe slikt før så teller førsteinntrykket og tilbakemelding veldig mye for om vi gidder eller ikke gidder.

 

Hadde vært fint om dere kunne ha sendt ut en felles mail, evt lagt ut info om dette på siden til lanet, der dere kan estimere hvor lang tid det vil ta før søknadene blir behandlet og når vi mottar svar fra dere.

 

Leste i en tidligere post av Fubar om at Billettsystemet hadde pri1 i de neste 2 ukene(skrevet den 22/4), dette er greit å skrive, men tipper at ikke alle legger merke til dette.

Gi oss noen konkrete svar! (I verste fall, helgarder med å si at alle får svar innen utgangen av august. Til og med dette er bedre enn ingenting)

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Lars Thore

Endret av el-thorre
Lenke til kommentar

Inntaket av crew er startet og det kommer svar på mail innen rimelig tid.

 

Hvis motivasjonen er hvor raskt du får vite svar på det du ønsker el-thorre, så vil jeg si at det kan bli et problem. :) Slik situasjonen er nå, så er vi 2stk som holder på med The eXperience. Claes har ansvaret for sponsorer og messedelen. Jeg har alt det administrative, og inntil alle crewene er på beina og jobber selvstendig så vil ting ta litt tid. Det håper jeg du har forståelse for, at vi ikke ikke hele veien klarer holde alle oppdatert.

 

De som har søkt vil få svar - det være seg ja eller nei.

 

For de som lurer på om søknaden er mottatt - så var det problem i starten med null bekreftelse, men det er fikser nå. Jeg har fått mange søknader, og er du usikker på om din søknad har kommet frem, så kan du sende meg en PM med navnet ditt og hvilket crew du satt som pri 1. Da finner jeg fort ut av det.

Lenke til kommentar
Det tas ASAP det. :) Dvs første ting mandag morgen, med mindre Kenneth gir meg beskjed pr mail eller MSN. eTV prosjektet er noe som har startet for en stund siden.

8537947[/snapback]

Takker for svar. Forøvrig vet jeg at eTV har vært en stund, har tross alt vært med fra starten :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...