Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta tror meg ikke


Anbefalte innlegg

Enig med han over. Han har jo tross alt ikke kysset henne eller noe(utifra det han skriver). Liker man det ikke så kan man si fra om det, og så slutter trådstarter med dette. På den andre siden, så burde vel kanskje trådstarter vite om kjæresten var av den typen som lett ble sjalu. Åpenhet er viktig i et forhold. Tillitt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leier ofte jenter, både når jeg er singel og ikke. Ingen har noen gang reagert på det. Men så har jo de jeg har vært sammen med gjort akkurat det samme. Ser egentlig ikke problemet helt.

 

Jeg (meg, ja...sier ikke at du burde gjøre det slutt med henne) ville ikke vært sammen med en som ble sjalu om jeg leide en annen.

Lenke til kommentar

Jeg syns du burde bite i støvet, og innse at det kanskje ikke er like kjekt for henne.

 

Tenk hvis hun hadde gått h-i-h med en annen gutt? Hadde du blitt glad da?

Si at du angrer og at det ikke betyde noe som helts. Bare legg deg flat for jenta.

 

HVa hun selv tror, tviler jeg på at du kan forandre på ... Desverre :(

Lenke til kommentar
Tror nok du får zero sympati fra meg også. Sånt gjør man bare ikke.

8417775[/snapback]

:dontgetit:

Skulle tro han var en morder.

Jeg får seriøst fysisk vondt av å lese innleggene deres.

Mer et tegn på vennskap en kjærlighet, leide dere aldri hender i barnehagen?

Å leie hender må da rgnes som en uskyldig handling.

8418879[/snapback]

Det er litt forskjell på barnehagen og 17-18 år.

Lenke til kommentar
Tror nok du får zero sympati fra meg også. Sånt gjør man bare ikke.

8417775[/snapback]

:dontgetit:

Skulle tro han var en morder.

Jeg får seriøst fysisk vondt av å lese innleggene deres.

Mer et tegn på vennskap en kjærlighet, leide dere aldri hender i barnehagen?

Å leie hender må da rgnes som en uskyldig handling.

8418879[/snapback]

 

Når du er fire år, ja. Når du er 16 år, nei.

 

Du har ikke noe annet valg enn å krype.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
:dontgetit:

Skulle tro han var en morder.

Jeg får seriøst fysisk vondt av å lese innleggene deres.

Mer et tegn på vennskap en kjærlighet, leide dere aldri hender i barnehagen?

Å leie hender må da rgnes som en uskyldig handling.

8418879[/snapback]

Å leie er ikke noe tegn på vennskap! Det er et veldig tydelig signal på at man er i et forhold til personen man leier på.

Med mindre man går barnehagen eller tidlig barneskolen.

Sånn er det bare..

 

Det er litt forskjell på barnehagen og 17-18 år.

8419561[/snapback]

Akkurat.. Han burde vite bedre enn å leie på en annen jente i sentrum.. Uansett hvordan det er ment, så er det dømt til å bli problemer ut av det! Det er jo helt klart at noen ser dere.. Og at hun blir sur burde ikke være noen form for overraskelse..

Hadde typen min gått å leid på en annen jente, hadde han fått en på trynet og så et spark i baken ut døren..

Sånt gjør man bare ikke..

Lenke til kommentar

Det var en stor feil av deg.

Å gå rundt med en "Vennine" i byen hånd i hånd sier seg vel hvilken signaler det gir. Hadde jeg sett dere ville jeg trodd dere var kjærester.

Når noen leier hverandre betyr det mer enn et vennskap.

Forstår godt at dama di har misstro til deg.

 

Du burde fortelle som sant er at du var dum / uvitende å ikke viste hva det betydde til dama di.

Lenke til kommentar
Håper virkelig ikke at jeg ender opp med en sånn jente som ikke tåler at jeg har jentevenner.

8420618[/snapback]

Hun reagerer jo ikke på at han har jentevenner, men at han går å leier på henne. Noe som sendet ut signaler.

Hun trenger jo ikke ha noe i mot at han har venninner i det hele tatt :)

 

Djiz. Lite taktisk, men nå som det allerde har skjedd kan det være på tide med litt skadekontroll?

La dama di møte vennina di, så kan det kanskje roe seg ned. Når dama di skjønner at vennina di ikke er ute etter deg, og omvendt skjønner hu kanskje greia.

8421420[/snapback]

Du har drete deg ut, rett og slett. Nå må du legge deg flat og ordne opp i rotet.

Å la henne møte venninnen kan være en veldig god ide. Dette kan løse mye. :)

Lenke til kommentar
Enig med han over. Han har jo tross alt ikke kysset henne eller noe(utifra det han skriver). Liker man det ikke så kan man si fra om det, og så slutter trådstarter med dette. På den andre siden, så burde vel kanskje trådstarter vite om kjæresten var av den typen som lett ble sjalu. Åpenhet er viktig i et forhold. Tillitt også.

8418902[/snapback]

Ja jeg vet det der, jeg har ikke kysset venninda mi, og jeg har snakka med dama mi ( for noen månder siden ) at jeg kunne holde i hender og sitte på fang så lenge jeg ikke kyssa på vennindene min, eller verre

 

men nå har hu skifta mening ser det ut til... og takk for at du og han ikke slakta meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...