Gå til innhold

One Call med zero ringepris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en mail til Kundeservice i går kveld med noen spørsmål, fikk svar for noen timer siden med god og konkret forklaring på spørsmålene mine.. Etter den kundemassen dem har hatt de siste dagene og sikkert mer trykk på kundeservicen til dem også, synes jeg dette var veldig bra support. (Har hatt endel kontakt med dem tidligere også, da har jeg også fått svar ganske så raskt)

 

Jeg mener det som kunde at kundeservice og kundebehandling er ganske viktig, og det mener jeg Onecall gjør veldig bra.

 

Var noen spørsmål om hvor lang tid det tar, fikk ordrebekreftelse idag som sier dette:

 

Levering av SIM-kort vil skje ca. 2 uker etter bestilling dersom du har bestilt nytt nummer. Har du bestilt nummeroverføring vil du motta det nye SIM-kortet innen 3 uker. I denne forsendelsen vil du også få eksagt tidspunkt for nummeroverføring.

Lenke til kommentar
Om man gidder å ha flere nummer så? Bytte simkort\mobil ofte.

8424290[/snapback]

 

Det eksisterer tilbehør som gjør det mulig å bruke to simkort i samme telefonen, hvor switchingen gjøres med en liten knapp. Så det er ikke noe mer stress enn vanlig, dog du får et nummer til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Har gjort akkurat som unwill, gått over til OneCall.

Ligger under grensa med 88min ringe tid og 78mld så dette kan bli billig framover.

Men lurer også på om det er mulig å sjekke forbruket, enten online eller enda bedre via telefonen...

8418417[/snapback]

 

Du kan sjekke alt på "mine sider" -> "samtalespesifikasjon" og "ufakturert". Der er en liste over hvem du har ringt/sendt sms til, hvor lenge, pris og når.

Lenke til kommentar
Har hatt Onecall noen månder nå.... ligger på ca 1000 i månden blir fort dyrt når du bruker over gratis minuttene spes nå som minutt prisen har steget  :thumbdown:

8418929[/snapback]

 

Mener det er litt på kanten.. Må jo ringe usansynlig mye i forhold til en standard bruker for å komme opp i det beløpet.

ser nesten ut som du bruker mobilen i jobb sammenheng og da lønner det seg med bedriftsabo.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...