Gå til innhold

xbox 360 elite kommer ut i november 07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel sveise på hdmi også da

8404937[/snapback]

Så søt du var nå :) Poenget mitt var at Elite er jo den samme XBOXen samme uansett hvordan du vrir på det. Blir litt dumt å kalle den for Elite når den kun byr på større HDD og HDMI. Større HDD kan kjøpes separat og de fleste klarer seg med component til HD...som meg.

 

XBOX 360 Elite er den maskinen som skulle ha kommet ut på launch dagen.

 

Sånn skulle ha XBOX 360 Elite vært:

65nm CPU mindre støy/varme

HD-DVD

WiFi (Verdt å nevne; t.o.m PSP har WiFi)

HDMI inngang (med kabel?)

120GB HDD

 

Det hadde fått potensielle PS3 kjøpere til å tenke seg om.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Tror ikke Europa prioriteres med 120gb hdd modellen av 360 fordi vi ikke trenger harddiskplassen så "akutt" som USA som har støtte for filmnedlasting - noe som ikke er på plass her enda. I tillegg så har man dette med IPTV som de driver å tester ut i utvalgte regioner, der harddisken skal kunne brukes som opptager.

 

Elite er et fint navn det - vi har jo Core og Premium fra før - og et navn med enda mere svjuung trengtes jo for å skille ut denne nye modellen.

 

HD DVD innbygget på launch dagen?? Xbox 360 hadde launch i november 2005. I april 2006 dukket de første HD DVD spillerne opp fra Toshiba. Noen som greier å tenke seg hva slags pris en Xbox 360 med innebygget HD DVD spiller ett halvt år før dette ville fått? Og hvor mange de ville greid å produsere innen rimelig tid? Det hadde bare ikke gått.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Må vel sveise på hdmi også da

8404937[/snapback]

Så søt du var nå :) Poenget mitt var at Elite er jo den samme XBOXen samme uansett hvordan du vrir på det. Blir litt dumt å kalle den for Elite når den kun byr på større HDD og HDMI. Større HDD kan kjøpes separat og de fleste klarer seg med component til HD...som meg.

 

XBOX 360 Elite er den maskinen som skulle ha kommet ut på launch dagen.

 

Sånn skulle ha XBOX 360 Elite vært:

65nm CPU mindre støy/varme

HD-DVD

WiFi (Verdt å nevne; t.o.m PSP har WiFi)

HDMI inngang (med kabel?)

120GB HDD

 

Det hadde fått potensielle PS3 kjøpere til å tenke seg om.

8405077[/snapback]

 

det er nok en smule mer enn hdd og hdmi, det er en ny dvd som er stllere, og viftene.

ms har ikke sagt at den er stillere men det er den nok, de sier ikke det for da slipper de alt maset om at den bråker osv,,

Lenke til kommentar
Med mindre det nye drevet er isolert bedre tviler eg på det er noe særlig roligere. DVD som spinner 12x er døm til å gi ifra seg lyd. Men som du sier har ikkje MS sagt at Elite er noe roligere ;)

8406610[/snapback]

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...ZZETHwPQATj.php

 

Den er visstnok merkbart mer stille.. Men som du sier så er 12x meget hørbart uansett. Det som er saken her er jo at man ikke trenger 12x hele tiden, og så vidt jeg husker så har den nye Benq-spilleren firmware som gjøre at den spinner opp og ned avhengig om den trengs eller ikke på ett gitt tidspunkt. Altså like bråkete som nå når man laster ett nytt brett, mens den er "lydløs" når det ikke er nødvendig å hente data fra dvd-plata.

 

PS! Jeg er glad for at det _ikke_ er wifi i min box da jeg ikke vil ha det. Så slipper jeg også å betale for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...