Gå til innhold

xbox 360 elite kommer ut i november 07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS! Jeg er glad for at det _ikke_ er wifi i min box da jeg ikke vil ha det. Så slipper jeg også å betale for det :)

8407423[/snapback]

Nå er det snakk om WiFi på Elite bare da.

 

HD DVD innbygget på launch dagen?? Xbox 360 hadde launch i november 2005. I april 2006 dukket de første HD DVD spillerne opp fra Toshiba...

8406468[/snapback]

Hvem har sagt noe om HDDVD på launch maskinen? Jeg snakker om Elite.

 

Til og med? Hva ellers skulle den hatt ? LAN kabel?

8406980[/snapback]

Du har ikke skjønt noe som helst du. Poenget er at det er innebygd. Man slipper å betale 600,- + for en ekstra dings.
Lenke til kommentar

Er vel ikke snakk om at det er innebygget Wireless i den.

 

Xbox 360 Elite vil ha en 120GB harddisk, HDMI-port, HDMI-kabel, både komponent- og kompositt-kabler, en lydadapter til HDMI-bruk og en sort finish på konsollen, samt den trådløse kontrollen og headsetet som følger med Xbox Live.

Lenke til kommentar
Prisen hadde jo vært 1000kr mer minst... Og da ville den ikke fått en like konkurransedyktig pris.

8405086[/snapback]

Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Jeg tror at Microsoft vil slippe enda en Elite med de tingene jeg nevnte.

8405101[/snapback]

 

Personlig tror jeg ikke MS vil inkludere alt tilleggsutstyret (HDD, Wifi, HD DVD, etc.) pga. prisen. Antar at den da vil klatre opp i prissjiktet til PS3, og en er da redd for at mannen i gata skal se hva han faktisk betaler for der.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke MS vil inkludere alt tilleggsutstyret (HDD, Wifi, HD DVD, etc.) pga. prisen. Antar at den da vil klatre opp i prissjiktet til PS3, og en er da redd for at mannen i gata skal se hva han faktisk betaler for der.

 

Jeg tror det er fordi de fleste (ut fra mitt synspunkt) vil bruke maskinen på å spille.

Jeg har hatt min 360 siden lansering (kjøpte den for 2890,- på elkjøp) og har kun kjøpt ekstra kontroller i tillegg.

 

Jeg har 3 kompiser som har akkurat samme konfig, en av disse har wifi.

 

Når jeg skal invistere i HDDVD skal jeg ha ekstern avspiller.

Dette gir meg av erfaring bedre kvalitet, bilde etc.

 

Det gir meg også muligheten til å la unga ha Xboxen på rommet mens jeg ser HD film på plasmaen :w00t:

Endret av Hagforce
Lenke til kommentar

Jeg skjønner igrunn ikke hvorfor folk vil ha med WiFi. Det eneste jeg bruker Wifi på er DS'en min og en sjelden gang i blandt når PSP'en er fremme, vi har WiFi her i huset men jeg velger å bruke lan-kabel på både 360 og Wii, det er mer stabilt og det er raskere. Merket stor forskjell på det når jeg fikk lan adapter på Wii.

 

Så jeg syns det er bare bra at MS gjør slike unødvendigheter valgfrie for de som absolutt måtte ville ha det.

 

Så euroshopper, jeg har nok skjønt det, men det er litt morsomt at du fremdeles bruker PSP som et eksempel på noe som har WiFi, siden det er ganske hysterisk opplagt at det må bli sånn på en håndholdt konsoll ;)

Lenke til kommentar
Elite er et fint navn det - vi har jo Core og Premium fra før - og et navn med enda mere svjuung trengtes jo for å skille ut denne nye modellen.

Var det ikke bare folkemunne som ga oppstand til navnet "Premium"? Jeg har aldri sett Microsoft selv referere til maskinen som det. I begynnelsen var det jo XBox 360 og XBox 360 Core. Isåfall synes jeg det er stilig hvordan det navnet har spredd seg. Tilogmed spillsider refererer til den som Premium nå.
Lenke til kommentar

Ja, det husker jeg også. Sære navn begge to synes jeg. Får meg til å undre hva en eventuell ny utgave av 360 vil hete, om de skal prøve å toppe Elite. Noen stilige navn hadde vært Commando, Predator, Terminator, Collateral Damage, End Of Days (en dommedagskonsoll, get it?) eller Red Heat (om den hadde vært rød istedet for svart, og fremdeles produsert like mye varme).

Lenke til kommentar
[
HD DVD innbygget på launch dagen?? Xbox 360 hadde launch i november 2005. I april 2006 dukket de første HD DVD spillerne opp fra Toshiba...

8406468[/snapback]

Hvem har sagt noe om HDDVD på launch maskinen? Jeg snakker om Elite.

 

Jo, men du skriver at Elite var den som skulle kommet på launch dagen.

XBOX 360 Elite er den maskinen som skulle ha kommet ut på launch dagen

 

Og så ramser du opp alt den da skulle hatt, inkl. HD DVD. Så sånn forsto jeg deg i hvert fall.

 

Ellers synes jeg det er er klart signal fra Microsoft om det ikke kommer noen 360 med HD DVD innbygget når denne Elite maskinen ikke har det heller. De har hele tiden sagt at folk skal få velge hva de vil ha. HD DVD er jo ikke Microsofts format på den måten Blu-ray er det for Sony. Så skjønner ikke helt hvorfor mange er så opptatt av det, synes det slettes ikke er noe rart at de ikke har det på sin spillmaskin.

 

(Ja ja ja ja ja ja ja. Jeg har lest alle diskusjonene om lagringsplass til spill, om man trenger det (30gb på en plate) eller ikke trenger det osv...) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...