Shoo Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Følger fra denne tråden om at jeg ønsker å oppgradere PC'n min litt... Trenger anbefalinger. Har ikke de store kravene, men men: - Skal ha PC som å kjøre "enkle" spill som f.eks Football Manager, WoW og Ragnarok Online uten nevneverdige problemer. Er IKKE etter å skaffe meg noe hardcore utstyr, men vil ha bedre utstyr enn det jeg har nå, i alle fall. - Prisen bør være mellom 4-5000 kr. Jeg blir vel å trenge komponenter som: - Hovedkort - CPU - Minne - Skjermkort Kjøpte nylig vifte til CPU, så jeg trenger vel ikke ny CPU-vifte... Har også strømforsyning, men vet ikke om det er nok til deres anbefalinger. Kunne ikke finne ut på Everest-programmet om hva slags strømforsyning jeg har, men men... Har nok av disker, så jeg blir vel ikke å trenge noen nye med det første. Så, har dere noen anbefalinger til deler som passer overnevnte krav? Takker så meget på forhånd.
Shoo Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Har fått litt hjelp til å finne oppgradering til PC'n. trettifire fant frem til følgende deler: Asus P5N-E SLI Gainward GeForce 8600 GT SilentFX Intel Core 2 Duo E4300 Kingston HyperX DDR2-900 2GB (2x1024) Disse får jeg for litt over 4000 kr, noe som passer utmerket. Men, jeg lurer på... Kan jeg bruke harddiskene jeg har i PC'n nå til overnevnte hovedkort? Har en Hitachi Deskstar T7K250 ATA og en WD ATA... Er de overnevnte delene noe dere andre også ville anbefalt? Er som sagt ikke ute etter noe hardcore utstyr, men bare så at jeg greier å kjøre spill mer enn greit.
Shoo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Ingen som har noen å si på det overnevnte..?
Shoo Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Hmm... Får vel høre på trettifire sine ord da. Prisen ser da slettes ikke verst ut heller, såeh...
Shoo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Ja..? NOEN som vet NOE på det jeg har spurt tidligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå