Gå til innhold

GTA IV spørsmål


Anbefalte innlegg

Har hørt noen rykter om at det skulle bli 6 ganger så stort som Sand Andreas, men så får litt siden fikk jeg høre at det bare skulle bli 1 by!

har også hørt at det skulle bli Liberty City, Vice City og New York, er dette sant?

For det jeg hørte for litt siden var at det bare skulle bli Liberty city..

Gleda meg skikkelig og sånn, men når jeg hørte det skulle bli så lite ble/er jeg litt skeptisk på å kjøpe PS3..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt noen rykter om at det skulle bli 6 ganger så stort som Sand Andreas, men så får litt siden fikk jeg høre at det bare skulle bli 1 by!

Det blir litt mindre enn San Andreas, arealmessig.

Men med en by som fyller alt dette snakker vi om en svær, massiv by!

har også hørt at det skulle bli Liberty City, Vice City og New York, er dette sant?

Se hva jeg skrev ovenfor...

For det jeg hørte for litt siden var at det bare skulle bli Liberty city..

Det er bare Liberty City, hvertfall ifølge det vi har fått vite sålangt.

Liberty City er modelert etter New York og blir en massiv by!

Gleda meg skikkelig og sånn, men når jeg hørte det skulle bli så lite ble/er jeg litt skeptisk på å kjøpe PS3..

Så kjøp en 360 da...

Lenke til kommentar
Er også drit skuffa. Så skal dem ta bort drit mange ting som fly osv.

Er jo bare fly de har fjerna ^^

8383582[/snapback]

 

Dem sa dem skulle fjerne ting som ikke hører hjemme i New york, og det er en del ting. Tror f.eks. ikke det er så mange firhjulinger i New york.

 

 

Lakus: Jaja byen er større, men nå er det bare en by. Var litt kult i San andreas at man kunne reise fra by til by, med masse landskap imellom.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

gtaivpossiblesizesw7.png

 

Hvis vi går ut ifra at GTA IV sitt landareale vil være 25% mindre enn GTA SA sitt, så vil det markerte området ovenfor vise hvor stort det blir. Husk at alt blir fyllt opp av en langt mer detaljert by enn tidligere; alt er plassert der for en grunn, enten av gameplaymessige grunner eller for å skape atmosfære.

 

Men dette er jo bredde og lengde; hva med høyde? Mange skyskrapere, så kanskje vil mer av spillet utspille seg i høyden. Uten lastetider mellom innen - og utendørs, så kan vi jo håpe på at vi kan gå inn i flere bygninger enn før. Kanskje har de laget et utbredt undergrunnssystem, så det blir mye plass under selve byen óg. Men dette er spekulasjon.

 

It's a smaller geographical mass than San Andreas, but not an inch of this world is wasted or dedicated to vast stretches of country or desert. It's a tightly packed metropolis that captures the eye with its decades of world-class architecture, sun-blocking towers, and extraordinary walks of life.
"The design of the city and the mission that unfold within it are designed hand-in-hand and complement each other perfectly. Everything in this world is here for a reason whether it’s directly tied to gameplay or simply there to create atmosphere."
"We are trying to give the city next-generation life. Trying to five it the feeling of being there. The feeling of - which to us is always a big part of the Grand Theft Auto game - walking the streets or driving them slowly, watching life go by, trying to make that a lot more engaging," says Houser. "We are trying to make this something that is more fun, more believable, more alive than it's ever been. That's something we've done a huge amount of work on. To give lots of varied behaviors to the pedestrians, make them more context sensitive, more dependent on the environment. Something that we've done bits of in the past, and really blow that out. When you see the streets, and see that this person's smoking, another person is on the phone, and this other person is sitting on a bench, it looks amazing. It feels a lot more real than just a lot of people walking down the street."
Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...