Gå til innhold

GTA IV spørsmål


Anbefalte innlegg

Venter til det kommer til PC jeg :p Ingenting slår Mus+tast i GTA, og selfølgelig moddene :)

8387281[/snapback]

 

Enig :D Men det er leeeeenge til det kommer til pc :(

8388570[/snapback]

 

Er jo forsåvidt lenge til det kommer til Xbox og PS3 også da....veit ikke når dem har planlagt PC-versjonen...en mnd etter kanskje?

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart at det har pleid å tatt veldig lang tid da..

8400917[/snapback]

 

Kanskje fordi spillet var tids-eksklusivt til konsoll/ps2?

8415388[/snapback]

 

Det var nok mest for å melke så mye penger som mulig, ut av konsoll-markedet, for så seinere å melke mest mulig penger ut av pc-markedet. Og slik kommer det nok til å fortsette...

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

vel det er jo ganske forstålig da. med en gang de gjir det ut på PC er det milioner av mennesker som laster det ned på pirates bay. når noen lager et så godt spill som GTA så må vi nesten unne dem å tjene litt penger.

 

synes det er litt dumt å bli skuffet over enkeltting som ingen fly og bare en by. helheten er jo mye mye viktigere. når man lager et spill må man altid veie kvalitet opp mot kvantitet. rockstar har altid klart å ha balanse mellom de to (kanskje bortset fra i SA som føltes en smule tomt i blandt). nå som de lager et spill med en ny motor synes jeg det er et godt tegn at de fokuserer på det viktigste og ikke prøver å gape over mer en de kan svelge. fly og flere byer kommer sikkert til å komme tilbake i senere GTA spill.

Lenke til kommentar

 

det der var jo bare teit, "alle" vet jo at de alltid har parodiert på byer, og ikke lagd en nøyaktig kopi

 

det verste med dette er at visst de har rett, så driter jeg meg SKIKKELIG ut... :cry:

8431584[/snapback]

 

Vel, det er jo mest sansynligvis det du gjør. Liberty City i GTA IV skal vistnok være en tro kopi av New York. Og basert på alle stedene vi har sett i traileren, kan det virke som om google kartet viser sånn sirka omfanget av det.

Uansett, drit i å sutre over at det er "såså mange square miles mindre". Hva er vitsen med et superstort areale dersom det er tomt? Og hvorfor skal det være større? RockStar har mest sansynligvis ansett og diskutert meget godt hvor stor del av byen som skulle være med. Og jeg regner med at valget var logisk. Og med tanke på at spillet forhåpentligvis vil bruke Euphoria Engine til å ihvertfall styre AI og kanskje animasjoner, vil dette bli av en helt annen verden. Da kan dere sutrere bare bite i det sure sutrende eplet deres! :tease:

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, blir det stor forskjell på grafikken mellom 360 og PS3? Har nemlig lyst til å kjøpe PS3, men den er jo så dyr, så vurderer å skaffe meg en 360 istedenfor.

8440649[/snapback]

 

Ville heller satset penger på at Xbox360 versjonen får best grafikk.

8441707[/snapback]

 

 

Hvorfor det?Når ps3 har bedre teknologi så er det en rar påstand..

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, blir det stor forskjell på grafikken mellom 360 og PS3? Har nemlig lyst til å kjøpe PS3, men den er jo så dyr, så vurderer å skaffe meg en 360 istedenfor.

8440649[/snapback]

 

Ville heller satset penger på at Xbox360 versjonen får best grafikk.

8441707[/snapback]

 

 

Hvorfor det?Når ps3 har bedre teknologi så er det en rar påstand..

8441721[/snapback]

 

Du har vel åpenbart ikke fått med deg at PS3 er en mye vanskeligere konsoll å utvikle til. Dessuten har den kun 256mb ram til grafikken, mot X360s 512.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, blir det stor forskjell på grafikken mellom 360 og PS3? Har nemlig lyst til å kjøpe PS3, men den er jo så dyr, så vurderer å skaffe meg en 360 istedenfor.

8440649[/snapback]

Vanskelig å svare på før man får sett en sammenligning av begge versjonene. Jeg tviler på at det blir en veldig merkbar forskjell, så kjøp den konsollen som har det bredeste spekteret av spill som du ellers har lyst på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...