Gå til innhold

GTA IV spørsmål


Anbefalte innlegg

Jeg kjøper ikke Xbox 360 mye pga kontrollen er mongo og designet er stygt! Pluss at PS3 har deilige kontroller, nydelig design og deilig grafikk, noe Xbox360 ikke har..

Du kjøper konsoll pga en ikke-ergonomisk kontroll og fordi den er "penere"?

 

Hva med kjøpe en konsoll pga spillene til den og gameplayet i dem?

Jeg kan ikke se forskjell i PS3 og 360 sin grafikk, og tviler sterkt på at du kan også.

Sånn som du ordlegger deg blinker det FanBoy i øynene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fan av Playstation men hvis du ser på de første PS2 spilla så var de veldig dårlig grafikk! Sånn er det med PS3 og, det blir bare bedre og bedre grafikk på spill på PS3..

Xbox 360 har vart en stund så tviler på at det kommer bedre grafikk til Xbox, tror spilla som kommer nå til Xbox er max grafikk som xboxen klarer å ta..

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle ikke X360 klare å forbedre grafikken sin over flere år npr PS2 klarte det? Det var jo dessuten betraktelig større forskjell mellom Xbox og PS2, enn det er mellom X360 og PS3.

8445554[/snapback]

 

Fordi Xbox360 allerede har vart noen år?

8452758[/snapback]

 

PS3 var jo tenkt å komme ut omtrent samtidig som X360 og har ikke forbedret spesifikasjonene sine selv om den ble utsatt et år.

Lenke til kommentar

Haha, det der med naturen syns jeg er bortkasta plass. Er helt greit at det blir mindre denne gangen, San Andreas var for stort, og det helt unødvendig. Mesteparten av det som lå utenfor storbyene var tross alt kjedelig skog NESTEN uten easter eggs og festlige ting, men noe var det jo, så det var verdt å utforske :) Men ser ikke noe poeng i å gjenta det, skjønner ikke hvor mange forskjellige måter man kan lage skog og åkerlandskap på :p Men det er bare meg, da :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Heii Trenger Hjelp se her jeg prøver å installere Gta men da kommer det hvor jeg skal innsatlallere den jeg prøver alle steder hvis du vet det hvordam du kan hjelpe meg se epost er du snill [email protected] takk hvis noen gidder å svare

1. GTA 4 er ikke ute enda

2. Det har i hvert fall ikke kommet til PC

3. Hva i all verden er det du prater om?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Zerrier.. Hold kjæft XD

Du trenger da ikke tøffe deg da !! Haha.. jeg har spilt GTA siden jeg var 7.. Ouu.. Jeg er såå kul ! Men tygg3n.. Jeg har bare spill over 16 til playstation ! Så trur ikke folk tenker på den grensa ! Jeg er 14

9105184[/snapback]

 

 

WTF liksom, jeg "tøffa" meg ikke, bare sa det til tygg3n at ingen bryr seg om aldersgrenser lenge.. :hrm:

 

Tenk litt neste gang før du skriver. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...