Gå til innhold

hvilket av disse spillene er årets heteste?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en tidligere tråd som handlet om hvilker spill folk så mest frem til..

Den ble stengt pågrunna av at det ble en telletråd og folk begrunna ikke svara sine...

Her er en ny tråd derimot, som skal gi dere mulighet til å avstemme hvilket spill som er årets heteste av disse 16 ulike alternativene:

 

1. Crysis

2. Gta 4

3. Half life: episode 2

4. Spore

5. Battlefield: Bad company

6. Unreal tournament 3

7. Turok

8. Age of conan

9. Supersmash brawl

10.Assasins creed

11.Quake wars

12.Halo 3

13.Mass effect

14.Alan wake

15.God of war 2

16.Super mario: Galaxy

 

etter 30 svar vil jeg kunngjøre hvilket spill som har vunnet..

 

Du kan godt skrive flere spill av alternativene ovenfor men det øverste du skriver er det som vil bli telt.

 

PS! skriv begrunnelse for svar! :thumbup:

 

Må si selv dette er en vanskelig avgjørelse.. men mitt første og tellende valg er Crysis.

 

Like etter ligger gta 4.

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

crysis - ene og alene p.g.a. oppdatert crytek motor. spillet i seg selv gir jeg blaffen i. Hva det tilbyr i fremtiden av "skikkelige" spill derimot :D

 

BF: bad company - om det virkelig blir dynamisk destruerbare maps :love: f.eks. BF+euphoria = :love:

 

Age of conan - MMORPG med ACTION! - håper uncanny valley effekten på characters ikke blir for stor da.

 

Alan Wake - Quad core + ekte MTP støtte i en psycho grøsser fra Remedy...MÅ jo bli über

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Mass Effect, Spore og Super Mario Galaxy. Alle de andre spillene på listen blir sikkert også fantastiske, men det er disse tre jeg har mest forventninger til at skal komme med noe særlig nytt. Crysis må forresten også få være med - er stygt redd for at det blir ny PC til høsten.

 

EDIT: Kanskje Super Mario Galaxy troner på toppen grunnet Miyamoto-sans rolle i utviklingen. Så godt som alt mannen har stått oppført som "director" av sklir glatt inn på lista over tidenes beste spill, og jeg stoler på at det vil skje denne gangen også.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

GTA4 - Med den utviklingen GTA har hatt i sin spillserie, kan jeg nesten ikke tenke meg hvor fleksibel neste skudd på stammen blir. Ser frem til dette.

 

Battlefield: Bad Company - Innlegget til MrLee fikk meg til å tenke på en detalj jeg ikke var klar over. Dynamisk destruerbare maps, som han kalte, høres simpelthen fantastisk ut, ikke minst realistisk. Tenk å fyre av en missil i retning fiendens hovedbase, og alt det som blir igjen er et stort krater. Håhåhå.

 

Age of Conan - Etter å ha lest nøye på alt som står på siden deres, kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at dette blir årsaken for mange søvnløse netter i fremtiden.

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Battlefield: Bad Company - Innlegget til MrLee fikk meg til å tenke på en detalj jeg ikke var klar over. Dynamisk destruerbare maps, som han kalte, høres simpelthen fantastisk ut, ikke minst realistisk. Tenk å fyre av en missil i retning fiendens hovedbase, og alt det som blir igjen er et stort krater. Håhåhå.

 

 

 

Ikke nødvendigvis det, men å kunne bruke f.eks. RPG slik den virkelig brukes, nemlig til å blåse hull i vegger :)

 

men det krever også at det er ett skikkelig system for bruk av dekke, slik at du kan legge deg ned bedre og bruke terreng som støtte :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

jeg tror det kommer til og bli halo 3 fordi det er relativt nytt og alle som har runna 1 og 2 kommer sikkert til og kjøpe det. + att det er dritt bra grafikk

 

 

selv om det ikke har kommet ut enda tror jeg att det kommer til og bli årets beste

Lenke til kommentar

Har enorme forventninger til GTA IV, så setter det øverst.

Eller's gleder jeg meg til å få prøve crysis(på en skikkelig pc) en gang i tiden :)

På 3. setter jeg HL 2 ep2. Har egentlig sluttet å vente på det, men gleder meg fortsatt kjempemye til det kommer, mye takket være portal :love:

 

2 GTA IV

 

edit: la til nummeret på førstevalget

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...