Gå til innhold

hvilket av disse spillene er årets heteste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husk på folkens at dere må skrive hvilken av alternativene som er nr. 1 ellers så kan jeg ikke sette dem på avstemmingen! :)

 

De som allerede har svart mange alternativer uten å sette rekkefølgen, bruker jeg det første i rekken som avstemming (hvis det spill-alternativet er ført opp på listen)...

Endret av engjac
Lenke til kommentar

8. Age of conan

3. Half life: episode 2

9. Supersmash brawl

16. Super mario: Galaxy

 

Ellers så var nesten hele listen spennende, men de fire over er de jeg gleder meg mest til.

 

Edit:

hvorfor er ikke oblivion en av de nominerte?

8401505[/snapback]

 

Oblivion er fra i fjord og det er jo ute alt.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

TobbelobbenQ: Vel, kan ikke si at jeg ser noen grunn til at det blir hetest. God fysikk og grafikk skaper ikke noe bra spill...

 

HALO3 er nok spillet jeg tror kommer til å bli helt vanvittig på alle områder, og dermed det absolut heteste.

 

Men Mass Effect, Assasins Creed, GTA4, Alan Wake, Crysis og Age of Conan ser også ut til å bli rimelig hete :dribble:

Lenke til kommentar
TobbelobbenQ: Vel, kan ikke si at jeg ser noen grunn til at det blir hetest. God fysikk og grafikk skaper ikke noe bra spill...

 

HALO3 er nok spillet jeg tror kommer til å bli helt vanvittig på alle områder, og dermed det absolut heteste.

 

Men Mass Effect, Assasins Creed, GTA4, Alan Wake, Crysis og Age of Conan ser også ut til å bli rimelig hete  :dribble:

8410446[/snapback]

 

 

Det er jo ikke bare god grafikk og fysikk i crysis...

Historien ser meget bra ut og gameplayet er noe utenom det vanlige fps ;)

Lenke til kommentar

Årets heteste spill er kåret!:)

 

Vinneren ble Grand Theft Auto 4 med hele 9 stemmer!

 

Like etter kom Crysis med 8 stemmer. :)

 

Halo 3 med sine seks stemmer kom da på en tredjeplass og bak der kom Age Of Conan og Super Mario Galaxy på delt fjerdeplass.

 

 

Fornøyd med vinneren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...