Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

irc @undernet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere.

 

Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk.

 

Ha en ellers fin dag.

Lenke til kommentar

Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere i dette nettverket.

 

Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk.

 

Ha en ellers fin dag.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-18 22:18, skrev aurstad:

Ja dere får kose dere på den nye kanalen deres. Jeg ser du ikke har skjønte engang hva irc er med den "irc @undernet" topicen din. IRC er navnet på nettverket og undernet er en samling servere i dette nettverket.


Kanskje du bør ta deg et crash-course i IRC og, med det samme du holder på; folkeskikk.


Ha en ellers fin dag.



 

irc er protokollen , undernet er nettverket..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-18 21:33, skrev eirikch:

Hei folkens, Vi har laget en kanal for de som ikke liker hw kanaler på mirc... Og det gjelder alle hw kanaler...

men no får jeg sikkert livstids ban av de på #hw.no

og denne blir slengt i søppel, for de tåler ikke kritik....


#antihw.no@undernet


Må si det lukter misnøye her ass. Hva i heian har #hw.* kanaler gjort mot deg siden du syns de er så innmari teite? Og hvem sier vi ikke tåler kritikk? Get real.. det er IRC det er snakk om her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...