Gå til innhold

Kan du svare på min undersøkelse om honning? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ny link:

http://www.honningundersokelse.tk

:)

-------------------------------------------------

Jeg kommer tilbake med ny link når jeg har fått fikset problemet. Tusen takk for alle som tok seg tid til å svare, og beklager så mye for de tekniske problemene..

------------------------------------------------------------------------------

Hei! Jeg har en oppgave på skolen om å lage en markedsundersøkelse om honning. Jeg

hadde satt stor pris på om noen kunne tatt seg tid til å svare på spørsmålene. Spørsmålene finner du her:

http://www.freewebs.com/hundogkatt/u.htm

På forhånd takk. :)

Endret av jacquelinee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg svarte på alle spørsmålene, men fikk kun en feilmelding, samme som ovenfor.

Kjappe og greie spørsmål, og det tok meg maks 30 sekunder å fullføre undersøkelsen.

Endret av Kadmium
Skrevet

Men for å svare på undersøkelsen, vil ikke honning være litt for tynnflytende til å ha på tube? Innbiller meg at det blir veldig mye klisj... :wee:

Skrevet
Men for å svare på undersøkelsen, vil ikke honning være litt for tynnflytende til å ha på tube? Innbiller meg at det blir veldig mye klisj... :wee:

8371264[/snapback]

Når du sier det på den måten så tenker jeg på sånn klister som man putter under skiene!

Klister på tube. Åååååfy faen for noe gris. Det er det værste griseriet.

Skrevet

Honning er da ikke så flytende. Av sortimentet til Honningcentralen, er bare 1 type flytende honning, resten er ganske faste i konsistensen.. Men dog ikke så faste som skismøring tror jeg. (ikke at jeg har så mye peiling på skismøring).

Nå er undersøkelsen oppe og går igjen, blir spennende å se hvor mange svar jeg kan få før jeg når grensen denne gangen. :)

Skrevet
Så svarte jeg, så får jeg opp at "this user has used up their submission quota"  :cry:

8372199[/snapback]

brukte du den nye linken da? funka fint her med den hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...