Gå til innhold

Knights Of The Force!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at det kommer noe KoTF, skulle ha vært ute 1. Mars, en dag rundt da lukket han ned forumene og har ikke gitt ord fra seg siden - Mange, inkludert meg tror dette bare var en stor bløff for å få donations (penger).

8588683[/snapback]

 

 

Ja, tviler ikke. Men dersom dette ikke stemmer SUGER han som produserer dette!

Er det mulig å være så treig?

Lenke til kommentar
Tviler på at det kommer noe KoTF, skulle ha vært ute 1. Mars, en dag rundt da lukket han ned forumene og har ikke gitt ord fra seg siden - Mange, inkludert meg tror dette bare var en stor bløff for å få donations (penger).

8588683[/snapback]

 

 

Ja, tviler ikke. Men dersom dette ikke stemmer SUGER han som produserer dette!

Er det mulig å være så treig?

8590844[/snapback]

 

det ser jo helt sykt konge ut? burde da komme ut:(

Lenke til kommentar

GODE NYHETER! :D

 

Jeg har sent mail til Osman GÜNYAZ (Tim) han som utvikler spillet og spurt når spillet kom til Norge, jeg fikk følgende svar:

 

KotF forum general messages

--NEWS--

 

2 months have passed since the ultimate trailer but I've used this time for good and it is my pleasure to give you the good news. The pack will be released on May 25th, at the exact day of the 30th Anniversary of Star Wars. It will be presented in a games expo which will take place in Turkey, and a KOTF tournament including 32 PC's will be held. Many Star Wars fans will be there with costumes. I will give detailed information about the expo in a few days.Also you will be able to find photos & vids from the activity on KOTF com.

 

The expo will be 4 days long, during that time I will be attending to activities so I will be having a really busy schedule. I am not sure about which day I will upload KOTF on the net, but you will be informed about this on May 25th. As you know, we faced difficulties while uploading the ultimate trailer, because of some technical problems it took a week to upload it, hopefully same thing will not happen this time.

 

Så de av dere som tvilte på at spillet ville komme, kan nå bare slappe av ;)

Endret av RagnaRock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...