Gå til innhold

Knights Of The Force!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 time før oss :p skulle kommet kl 12 her :(

 

håper det kommer imorgen tidlig :( blir sykt skuffa om det ikke kommer ut... for når man ser på bilder og filmer på hjemmesiden så er det en sinnsvakt gjennomført scam om det er det.... men har litt trua nå :( Er jo mulig han mener 12 timers systemet da :S dvs at filmen skal komme imorgen kl 12.10 :p

Lenke til kommentar

Det skal ikke være mulig at noen tror på dette enda!!!

 

Se på denne videoen, den oppsumerer KotF's historie meget bra. Han har sagt den skal bli utgitt siden 2004...

 

Også hvis du leser alle kommentarene på "nyhetene" på siden hans så har de alle mistenkelige likheter...De har de samme skrivefeilene, vokabular etc. Du vil også ha store problemer med å finne noen som sier noe negativt. Hvor stor sannsynlighet er det da! Etter 4 år med utsettelser så skulle man kanskje tro at noen ville ha en negativ kommentar.

 

Også må vi ikke glemme det faktumet at forumet har vært stengt i år å dag, alle filmer han laster opp på youtube etc har avslått kommentar funskjonen. For en person som oppfordrer oss til å diskuterer å spre ordet om denne fantastiske modden legger han meget lite til rette for dtte selv....

 

Og til slutt, virker det ikke litt mistenksomt at han er den eneste som jobber med moden. Jeg vil tro det er masse for i verden som mer enn gjerne hadde vært med på dette projektet.

Lenke til kommentar
HAH! Vet ikke om noen har sett på den siste nyheten, men det står at det ble postet 4/1/2008, men alle kommentarene er fra 30/12/2007 og 31! UTROLIG, han dreit seg så jævlig ut! :p

 

Det værste er jo at han gjør sikkert ikke det heller, er sikkert noen som er dum nok til å donnere penger til han...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har laget mange store prosjekter med maps og sånt til jk2 og jka, Det jeg tror, samme som skjedde med meg, er at han begynte litt på dette prosjektet, men mistet interessen til og forsette, derfår gir han ut falske opplysninger om at dette vil komme ut for eksempel for og tjene penger.

 

EDIT: også legg merke til at det ikke går an å poste comments

Endret av Hayate
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hater han Tim fyren så utrolig, greit nok at han går lei å ikke gidder mere, men å da fortsette å skrive falske ting bare for å tjene penger, er helt utrolig.

 

Edit: allt han gjør er jo å lage ny framside nå og dra, og fikse litt her og der så det skal se ut som at den skal bli releasa.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...