Gå til innhold

Knights Of The Force!


Anbefalte innlegg

Lanseringsdato har blitt publisert :thumbs:

 

Finally "THE DAY" has come. Knights Of The Force is a huge MOD. And it's size is approximately 2GB. We are publishing it as 2 parts. The first, in 25 June 16:00 (GMT) and the second in 7 July 16:00 (GMT).The part's sizes are about 1GB. Sharing in this way will be easier.

 

Additionally, this allows you to spend much time on the game. I want all of you to realise what I tried and succeeded because you will catch the importance of the functions and features in the game day by day. At the same time this MOD shows how much good and forward looking the programmer team in Ravensoft is.Many features that I adapted are ther thanks to the "back doors" leaved open by this team. And I worked on them with a wild effort for years. The features added to the game are developed with hard work. (i didnt change the sp source code)

 

I hope you enjoy. Have a good time.

May The Force Be With You!

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet det, men det skulle ha vært ferdig den 25.

dette er ikke første gangen han "bommer" på release date..

Bla litt rundt i side-nyhetene - så står det utallige ganger "KOTF RELEASE DATE SET"

8958937[/snapback]

 

Den startet bare for noen dager siden!

Har ikke uploadet lenge så den kommer snart men det har stått 60% veldig lenge nå :ermm:

Lenke til kommentar

Det er virkelig snakk om en 2gb stor mod som har blitt jobbet med i flere år. Som skal legges ut gratis. Seffølgelig blir den litt forsinket, det er jo egentlig bare å regne med. Så hvorfor folk begynner å syte å klage sånn skjønner jeg ikke, skal vær glad noen faktisk har viet tiden sin til dette istedenfor.

Lenke til kommentar
Det er virkelig snakk om en 2gb stor mod som har blitt jobbet med i flere år. Som skal legges ut gratis. Seffølgelig blir den litt forsinket, det er jo egentlig bare å regne med. Så hvorfor folk begynner å syte å klage sånn skjønner jeg ikke, skal vær glad noen faktisk har viet tiden sin til dette istedenfor.

8974948[/snapback]

 

Enig i det.

Endret av RagnaRock
Lenke til kommentar
Because of a family matter i had to be out of the city urgently, and that is why all my plans went wrong. my family matters the most. thanks for your understanding and patience. i wil restart the upload within a few days.i am currently busy with a family matter. when the upload is over i will announce it from the site. thanks to everyone who cared to mail me, i am alright. nothing is wrong with my pc. i will soon be back, the forum is online again.

Ser jo egentlig greit ut det. Gleder meg til å teste denne mod-en. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...