Gå til innhold

Knights Of The Force!


Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned filen i *åpne* og *lagre* og jeg har prøvd og finne windows messenger og uinstallere det men det går ikke. Hvis jeg nå laster ned winrar kan jeg bare sette WinRaR som program til og åpne filen? håper det funker. Har hatt internett problemer så det kan hende at jeg ikke får gjort meg ferdig med Kotf men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows Messenger er ikke bare bare å avinstallere, men du trenger ikke det.

Når du installerer Winrar vil programme spørre hvilke filer du vil Winrar skal åpne. Sjekk i alle fall at *.rar er valgt. Om du foretrekker Windows egen zip-åpner, eller har andre pakkeprogram du benytter til andre typer pakking, så velg bort disse. Winrar funker fint som hovedpakkeprogram for meg, så jeg velger alle filtypene Winrar foreslår. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Windows Messenger er ikke bare bare å avinstallere, men du trenger ikke det.

Når du installerer Winrar vil programme spørre hvilke filer du vil Winrar skal åpne. Sjekk i alle fall at *.rar er valgt. Om du foretrekker Windows egen zip-åpner, eller har andre pakkeprogram du benytter til andre typer pakking, så velg bort disse. Winrar funker fint som hovedpakkeprogram for meg, så jeg velger alle filtypene Winrar foreslår. Enkelt og greit.

 

Det funket, takker. Men moden er ikke det beste jeg har prøvd.Omtrent ingen missions fungerer. Ingen Multiplayer og LAAAAAAAAAAAAANG loadetid. Ellers skjønte jeg ikke så mye av Npc ADD/LOAD systemet. Men ellers var den ganske bra.

Lenke til kommentar

Er KOTF ferdig, jeg ser at man kan laste ned "Part 1", så det betyr vel at det er flere deler?

 

Er det slik at man starter en ny game og spiller igjennom SW:JA, bare med forandringer som denne modden gir? Det jeg lurer på er om jeg trenger SW:JA for å spille KOTF.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Er KOTF ferdig, jeg ser at man kan laste ned "Part 1", så det betyr vel at det er flere deler?

 

Er det slik at man starter en ny game og spiller igjennom SW:JA, bare med forandringer som denne modden gir? Det jeg lurer på er om jeg trenger SW:JA for å spille KOTF.

 

Ja du trenger SW: JA for og spille KOTF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...