Gå til innhold

Verste spillet du har prøvd!


Anbefalte innlegg

Jeg er ingen stor fan av Half Life 2, men å si at det er det verste spillet man har prøvd kan bare bety to ting:

#1. Man har spilt 2-3 spill hvor de 2 andre er Starcraft, Elder Scrolls III, Day of the Tentacle eller lignende.

#2. Man er ute etter å provosere.

 

Jeg setter en femmer på det sistnevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
half life 2. helt tragisk spill, dårlig og kjedelig. :thumbdown:

Må se meg enig når jeg tenker meg om... det var faktisk dørk kjedelig!

8363868[/snapback]

 

Neppe

8374953[/snapback]

 

Ble aldri helt at av hl2 jeg heller, men jeg har spillt verre spill , det må jeg si.

 

F.eks husker jeg et av release titlene til ps2. Et strategispill med samuraier og greier. Jeg skjønte ingenting av det. Det eneste du egentlig fikk gjøre var å se på at de slåss. Var ganske forbannet ettersom dette var det spillet jeg fikk med konsollen.

Lenke til kommentar
Jeg er ingen stor fan av Half Life 2, men å si at det er det verste spillet man har prøvd kan bare bety to ting:

#1. Man har spilt 2-3 spill hvor de 2 andre er Starcraft, Elder Scrolls III, Day of the Tentacle eller lignende.

#2. Man er ute etter å provosere.

 

Jeg setter en femmer på det sistnevnte.

8375313[/snapback]

:p Jupp.

 

Edit:

Men hvem hadde vel sagt at Hl2 var det værste spillet hvis de hadde spillt Starcraft. :innocent:

(Starcract må nok være på svartelisten hos meg) Kanskje ikke det dårligste, men på svartelisten allikevel. ;)

Lenke til kommentar
Haha, det er faktisk ingen tvil:

 

Custer's Revenge (1982)

 

Målet med spillet er å voldta en stakkars indianerjente som er festet til en påle. Man styrer selvsagt helten general Custer.

 

 

Hahahaha, dagens beste :D

 

Men man må jo ikke glemme "E.T. the Extra Terrestrial" :D

 

In 1983, with the video game industry they had helped create crashing down around them, Atari warehouses were filled with millions of unsold video game cartridges they had optimistically overproduced, including 5 million E.T. cartridges. Basing a video game on a movie rather than an established arcade hit or a tested game premise (and expecting it to sell simply because of the popularity of the film) was a questionable enough decision, but the very bad quality of the finished product was unprecedented. Atari rushed E.T. through development in about 6 weeks (less than 1/3 of the usual game development period) to get it onto the market in time for Christmas, and the result was a virtually unplayable game with a vastly sub-standard plot and graphics in which frustrated players spent most of their time leading the E.T. character around in circles to prevent him from falling into pits. According to Atari's then-president and CEO, "nearly all of them came back."

 

Some other video game manufacturers attempted to rid themselves of excess inventory by selling it at sharply reduced prices, but Atari, stuck with millions of games and consoles — along with prototypes and limited runs of experimental Atari 2600 hardware like the questionable Mindlink system, a control method for the 2600 based on so-called mind-control (muscle tension) — that were largely unsellable at any price, sent fourteen truckloads of merchandise from their plant in El Paso, Texas, to be dumped in a city landfill in Alamogordo in late September 1983. In order to keep the site from being looted, D9 Caterpillars crushed and flattened the games, and a concrete slab was poured over the remains.

 

Jaja, stakkars E.T. kom seg visst ikke hjem denne gangen :p

Lenke til kommentar

Godspillet "no respect" er vel kongen av haugen.

 

Ellers var "gangsters" også røtent fordi jeg ikke forsto overhodet hvordan man gjorde ting der. Det hjalp ikke at jeg kjøpte det i en sånn discountpakke hvor manualene til 12 spill hadde blitt slått sammen til en. Så tutorialene mange ganger men ble ikke noe klokere.

Lenke til kommentar

hmm, det virker som om spill som er populære og har høy "hype", og som jeg ikke likte, vil mye raskere komme opp på "svartelisten" av spill.

Pga man har forventninger til spillet, og at du da gjerne husker det bedre.

 

Har spillt mange drittspill sikkert "ingen" har hørt om, men disse husker/nevner jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725864&hl=

 

Tittel: Spice Girls til PS1

 

Hvorfor:Det sier vel egentlig seg selv, men jeg skal utdype litt:

1: Det var plankekjøring, du blir fortalt hele veien gjennom spille akkurat hvilken knapp du skal trykke på til enhver tid, og møter absolutt ingen utfordringer utenom litt DDR-opplegg som selv apekatten Julius hadde greid uten store problemer.

2: Alt for kort. Kjedet meg en dag, og spilte igjennom det på omtrent 3-5 min.

3: Fullpris for innhold tilsvarende 1/10 av det en PS1-demo inneholdt back in the day? nei takk du. Syns søstera mi ble lurt der ja.

Jeg er glad plata ble "borte" når vi flytta. Noen ganger er det greit med flytte-selskap som tar seg litt "friheter" :p

8364210[/snapback]

 

med andre ord sugde det like mye som bandet :tease:

Lenke til kommentar

Husker det Custer spillet fra kåringen av de 100 verste spilla noensinne i EGM magasinet for endel år tilbake,kom ganske høyt opp på lista.Det som "vant" mener jeg var Supermann til nintendo 64.ET tok andre plassen tror jeg.Synd jeg ikke har bladet lenger da av anmeldelsene var utrolig bra skrevet,hadde vært artig å lest om igjen.Stod om et kristent spill hvor det bl.a gikk ut på å plassere et barn(Moses?)i en kurv som var i elven.Men pga elendige kontroller var man nesten garantert å miste barnet i elva,da skrev bl.a anmelderen:at the end you kick the child in to the river just for fun,because you know its impossible to place it in the basket anyway hehehe

Lenke til kommentar

Hva er det som ikke er morro med crackdown? selv hadde jeg likt om folk skrev litt om hvorfor det er dårlig..

 

Må nevne Pimp my ride til PS2 her! Ett elendig bilspill med dårlig fysikk, hvor pimpingen egentlig bare går ut på å kjøre å hente ting.. Ikke noe man gjør selv.. Du bare kjører.. Eneste variasjonen i spillet er noen minispill..

 

Ellers er jeg forsåvidt enig med at WOW ikke er min type spill, da det blir mye grinding og tålmodighetsprøver... Klarer ikke sånt når det kommer til spill, er mer fan av en skikkelig historie i ett vanlig RPG.. :)

Lenke til kommentar
Time Crisis til PlayStation er det dårligste spillet jeg noen gang har kjøpt.

Makan til kjedelig og ensformig spill. Litt sånn betalingsautomatspill-aktig.

8363713[/snapback]

Har du gunner? ^^,

8364220[/snapback]

 

 

Husker etter jeg hadde vært på bowling i ski senter så spillte jeg faktisk time crisis på sånn betalingsautomat! bør være bakgrunn nok :p

Lenke til kommentar

Spørs hva man mener med det "verste" spillet. For min del kan jeg dele det i to deler:

 

1. Spillet med det dårligste gameplayet

2. Mest buggete og uspillbare spillet.

 

I kategori 1 kommer jeg ikke på så mange i farten, derimot i kategori 2 har jeg Gothic 3. Genialt spill egentlig, men så totalt ødelagt av bugs og dårlig optimisering at jeg aldri fikk fullført det. Ble lei etter å ha spilt gjennom den samme halvdelen av spillet 4-5 ganger og fått ødelagt hele dritten av bugs sånn at jeg måtte restarte.

Lenke til kommentar

Star Wars battleground

Grunn: kjedlig ripoff av karakterer fra filmene med en battlefield vri....altfor lett...bare løpe og skyte...og gjemme seg har ingen virkning.

 

begge to forresten....eneste moro var star fighter brettene...men ikke nok.....

 

Ethernal darkness ( gamecube )

Grunn: kjedlig, lang teklig, dårlig kamp system....

 

 

og litt offtopic:

De fleste som sier noe om de mest kritikerrose spillene og sier de er dårlige her må forvente at hardcore fans prøver å beholde spillets rykte eller hva? ^^, og hva er mer moro enn å provosere en hardcore fan som har viet hele sitt liv til å spille spiller?

Lenke til kommentar

Tørrfisk: Det er vel FFX-2 du mener? X var jo konge, men X-2 var et patetisk girlpower-spill uten like! fant dessuten et photoshoppet bilde som beskriver spillet omtrent slik det er, nest øverst: http://www.worth1000.com/cache/gallery/con...splay=photoshop

...ok, spillet hadde bra grafikk, men det hjelper lite når resten suger balle...

 

og for å ikke glemme Spyro: Enter the Dragonfly til PS2

kjedelig, uoriginalt, blåkopi av year of the dragon til PS1, som var konge! dessuten så de to spillene, på tvers av generasjonen, kliss like ut i grafikken. videre hadde EtD ufattelige lastetider. jeg kunne gå på do i etasjen under og fortsatt komme tilbake til "...loading..." nei, universal, dere DREPTE den ellers så kule lilla dragen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...