Gå til innhold

[løst]Hvor gammel ser denne karen ut?

Spartaan

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så morsomt :] Kom igjen, fortsett. Jeg sier hvor gammel han er senere på kvelden.

8361526[/snapback]

12.

Men dette er en tråd som kanskje passer bedre i OT-baren?

8361567[/snapback]

Mulig det du, men som sagt, jeg er splitter ny her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så morsomt :] Kom igjen, fortsett. Jeg sier hvor gammel han er senere på kvelden.

8361526[/snapback]

12.

Men dette er en tråd som kanskje passer bedre i OT-baren?

8361567[/snapback]

Mulig det du, men som sagt, jeg er splitter ny her.

8361588[/snapback]

du er helt sikkert tilgitt! :!:

Skrevet

Heha, godt Bob mafia :]

Morsomt å se hva folk tipper, rett og slett. Noen tipper 12, mens andre 16.. Blir litt forskjell det? Kom igjen folkens, dette er morsomt, hehe.

Skrevet (endret)
Heha, godt Bob mafia :]

Morsomt å se hva folk tipper, rett og slett. Noen tipper 12, mens andre 16.. Blir litt forskjell det? Kom igjen folkens, dette er morsomt, hehe.

simpel underholdning? :!:

Endret av Bob_mafia
Skrevet

Utrolig vannskelig å tippe alder utifra et så dårlig bildet... må få bildet av fyren ikke bare haka og deler av tryne... iallefall få av hele tryne..

Skrevet
14 år og tre måneder...

8361699[/snapback]

tror egentlig at du kanskje bomma med mellom 16 dager og en måned. Hvist vi skal være såå nøyaktig :ph34r:

Skrevet
Så no need for å beskylde en stakkars liten som meg, njeheh. Eller, er jeg liten?
Så det er deg på bildet, eller?

8361834[/snapback]

Om du leser HELE setningen / det jeg skrev, så skjønner du hva jeg mener. Men for det som ikke skjønner det: jeg mente det at jeg muligens hadde postet den her i feil forum.

Skjønner du nå, eller?

Bob mafia: Tror ikke han har gjort det nei. Kan ikke se noe redigerings greier der heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...