Gå til innhold

Hva er bra å spise når man er kvalm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drikk cola og hvitt brød med smør på.

8360300[/snapback]

Smør og andre melkeprodukter er vel neppe det beste å spise når man er kvalm.

8360313[/snapback]

 

 

That i dont know. Bare det jeg pleier og gjøre hvis jeg har spysyken.

 

Edit : Få i seg noe som har litt kalorier så kroppen har noe og fikse seg med, og syre fra feks cola eller juice for og opprettholde den lave PH verdien i magesekken :)

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Jeg har vært av og på kvalm i over et halvt år nå. Har heldigvis fått en diagnose nå.

 

Men av erfaring så funker kamferdrops ganske bra som kvalmenedsettende. Forøvrig om du har vært kvalm lenge kan du spørre en lege om å skrive ut afipram til deg. Det funker veldig bra, og er ganske uten bivirkninger.

Lenke til kommentar

Jeg drakk alltid vørterøl og egg (ja, rått egg oppi vørterøl) da jeg var liten...og kvalm. HUsker det hjalp jævlig bra, men nå vil jeg tro at jeg hadde spydd av kun drikken, uten å være kvalm i utgangspunktet. Du kan jo prøve.

 

Drakk det forresten uansett hva som feilte meg. Min mor sin medisin mot alt.

Lenke til kommentar
Jeg har vært av og på kvalm i over et halvt år nå. Har heldigvis fått en diagnose nå.

 

Men av erfaring så funker kamferdrops ganske bra som kvalmenedsettende. Forøvrig om du har vært kvalm lenge kan du spørre en lege om å skrive ut afipram til deg. Det funker veldig bra, og er ganske uten bivirkninger.

8360705[/snapback]

man kan godt si at jeg er vanlig kvalm, Diare har jeg også :cry: Og jeg kasta opp en gang i går, men jeg føler meg mye bedre i dag. Jeg prøver å drikke litt kald cola nå, tar det veldig forsiktig. Mamma kjøpte Ifa til meg, hun sa salt lakris var bra. Takk for alle tipsa^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...