Gå til innhold

Under development (2.1 patch)


Anbefalte innlegg

Er da ikke så vanskelig å samle opp 5000 gull da.

Tar en vanlig dødelig som meg ca 1 måned å skaffe det.

Bare 1800 igjen nå, så er der vel snart :)

8361721[/snapback]

 

Det er uaktuelt for meg å grinde til 5000. De pengene jeg tjener går til utstyr. Når jeg er pålogget så foretrekker jeg å spille og ikke grinde. Derfor hadde det vært flott om Blizzard hadde gitt oss muligheten til å få epic mounten gjennom questing, selv om questene selvsagt ville blitt vanskelige og lange.

8361948[/snapback]

 

 

Kjøper du alt av gear på AH? Hvorfor i huleste gjør du det? Får ti ganger bedre gear i instances. Men ja, det å farme 5k gull er latterlig. Da hadde jeg heller gjort en stor questchain.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg synes er teit ang. epic mount skill er hva skal vi healers gjøre?

Jeg spiller vel på casual basis en resto shaman, jeg får ikke raida og plukka gear til resto specc mens jeg levla. Jeg kan heller ikke gå 5-mann instancer så altfor ofte.

Det er ikke et alternativ for meg å farme instancer for dps gear for så å respecce for å grinde 5k gull og så specce tilbake...

Bare det å grinde 5k gull for meg i det hele tatt er latterlig. Når jeg spiller vil jeg jo ikke grinde, jeg vil ha det mest mulig morsomt i den spilletiden jeg har.

Håper virkelig de setter ned prisen et par hakk så det blir et realistisk mål for oss som ikke har muligheten til å spille så mye.

Lenke til kommentar
Er da ikke så vanskelig å samle opp 5000 gull da.

Tar en vanlig dødelig som meg ca 1 måned å skaffe det.

Bare 1800 igjen nå, så er der vel snart :)

8361721[/snapback]

 

Det er uaktuelt for meg å grinde til 5000. De pengene jeg tjener går til utstyr. Når jeg er pålogget så foretrekker jeg å spille og ikke grinde. Derfor hadde det vært flott om Blizzard hadde gitt oss muligheten til å få epic mounten gjennom questing, selv om questene selvsagt ville blitt vanskelige og lange.

8361948[/snapback]

 

 

Kjøper du alt av gear på AH? Hvorfor i huleste gjør du det? Får ti ganger bedre gear i instances. Men ja, det å farme 5k gull er latterlig. Da hadde jeg heller gjort en stor questchain.

8362355[/snapback]

 

Hvordan klarte du å tolke det til AH? Kjøper aldri gear på AH. Jeg crafter gear, og jeg kjøper items til å få rep så jeg kan kjøpe gear fra forskjellige factions.

 

Å ofre utstyrspengene for å fly kjappere blir derfor uaktuelt, det er alltid mer rep eller materialer å bruke de på.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Alchemy

 

* Elixirs now stack in two categories, Battle (Offensive) and Guardian (Defensive) Elixirs. You can only have one of each type of Elixir up at a time. As a result Elixirs now stack with class abilities such as "Arcane Intellect."

* Four new defensive elixirs have been added. Two are on trainers, one is in Halaa and one is in Cenarion Expedition.

* "Flask of Petrification" can no longer be turned off during its duration, but it now will clear all threat from all monsters for the duration of the effect. Though monsters may reaquire you after the effect ends.

* The cost to purchase Imbued Vials has been reduced.

 

Enchanting

 

*Enchant Bracer-Spellpower had its primal costs reduced slightly.

*Enchanting recipes that increase spell damage now also increase healing as well.

*The "Major Defense Bracer" enchantment has been moved from Ethereum Researchers to Ethereum Nullifiers.

 

Engineering

 

*A recipe for "Frost Grenades" and the "Icy Blasting Primers" needed to make them are now on engineering trainers.

* Engineering recipes can now be placed in engineering bags, as can engineer made fireworks.

*Many engineering recipes will now give skillups for longer than the previously did.

*"Seaforium" now opens locked chests as well as locked doors

* The Poultryizer and Nigh Invulnerability Belt now cause mishaps less often.

*The Goblin Rocket Launcher cooldown has been reduced significantly.

*11 new epic goggles have been introduced at 350 engineering skill and are available from the trainer. They range from cloth to plate, and have a variety of stats to appeal to most talent specs.

 

Fishing

 

*The fishing timer has been reduced from 30 to 20 seconds and it now takes less time to fish.

*The fishing timer can no longer run through its duration without a fish biting.

*Fishing has been removed from Arathi Basin and Alterac Valley.

*You can now fish in Underbog.

 

Jewelcrafting

 

*The jewelcrafting UI now has gems split up by color so it is easier to find gems of a specific color to create.

*A number new gem cuts to existing gems have been added to the game. Included among them are a spell hit gem and more multi-stat gems that have attack power on them.

* Jewelcrafters can make two new melee oriented meta gems. One is found randomly as a world drop and the other sold by the <Faction> reputation vendor.

*Thorium requirements for most recipes has been reduced.

*Prospecting now always yields at least 1 gem. Overall, the amount of gems received from prospecting has been increased.

*New recipes have been added that use the Jaggal and Shadow Pearls.

 

Leatherworking

 

*Skinning higher level creatures will give more leather; you will no longer get a single leather scrap.

*"Knothide Armor" kits now require less leather to make and give skill increases for longer.

*Leatherworking made primalstrike set now has an attack power set bonus rather than a strength set bonus.

 

Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...0146591&sid=1#0

 

true or trash?

Lenke til kommentar

 

true or trash?

8364378[/snapback]

 

Er jo Blizzard selv som har posta det, så det stemmer nok det - med forbehold om at ting kan forandres før patchen går live selvfølgelig.

 

Angående patch 2.1.0 - synes absolutt de burde ha implementert flere 10/15/20/25-manns instances men for all del, personlig så blir Netherdrake-questing greit nok tidsfordriv en stund regner jeg med.

Lenke til kommentar
Tror det bare er å innse, at Epic flying mounts ikke er for casual players.

8364253[/snapback]

 

Stemme.

 

En vanlig flying mount fixer alle og få tak i lynraskt.

 

Den epic er bare som en dyr bil at man må ikke ha den, det skal ver vanskeligt og få tak på den.

 

Er nok bare for at folk skal ha noe og bruke pengene sine på så di ikke hoper seg opp på lv70.

Lenke til kommentar
Er da ikke så vanskelig å samle opp 5000 gull da.

Tar en vanlig dødelig som meg ca 1 måned å skaffe det.

Bare 1800 igjen nå, så er der vel snart :)

8361721[/snapback]

 

Det er uaktuelt for meg å grinde til 5000. De pengene jeg tjener går til utstyr. Når jeg er pålogget så foretrekker jeg å spille og ikke grinde. Derfor hadde det vært flott om Blizzard hadde gitt oss muligheten til å få epic mounten gjennom questing, selv om questene selvsagt ville blitt vanskelige og lange.

8361948[/snapback]

 

 

Kjøper du alt av gear på AH? Hvorfor i huleste gjør du det? Får ti ganger bedre gear i instances. Men ja, det å farme 5k gull er latterlig. Da hadde jeg heller gjort en stor questchain.

8362355[/snapback]

 

Hvordan klarte du å tolke det til AH? Kjøper aldri gear på AH. Jeg crafter gear, og jeg kjøper items til å få rep så jeg kan kjøpe gear fra forskjellige factions.

 

Å ofre utstyrspengene for å fly kjappere blir derfor uaktuelt, det er alltid mer rep eller materialer å bruke de på.

8364269[/snapback]

 

Tenkte ikke over det, sorry.

Lenke til kommentar
Tror det bare er å innse, at Epic flying mounts ikke er for casual players.

8364253[/snapback]

 

Stemme.

 

En vanlig flying mount fixer alle og få tak i lynraskt.

 

Den epic er bare som en dyr bil at man må ikke ha den, det skal ver vanskeligt og få tak på den.

 

Er nok bare for at folk skal ha noe og bruke pengene sine på så di ikke hoper seg opp på lv70.

8364444[/snapback]

Er mye mer å bruke gold på, jeg kjøpte diverse enchants, brukte vel rundt 500g på aldor rep, epic mount til alt ++. Jeg har iallefall gidd opp epic flying mount, var en kompis som brukte 1000 NOK på å kjøpe ingame gull til å få epic flying skill :p

 

Men grunnen til at jeg ikke gidder å stresse med epic flying mount er vel at jeg har blitt casual ja. Hadde jeg vært like aktiv som jeg var pre tbc ville jeg nok ha hatt 280% mounten :<

 

Patchen ser litt spennende ut derimot.

Lenke til kommentar

Mer info om Alchemyforandringene:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...940234401&sid=1

 

 

In an upcoming patch we will be changing the way elixirs function, allowing a player to only have two elixirs on them at any one time. The change will allow you to use one offensive elixir, and one defensive elixir. All elixirs will be set into one of these two categories. This also means that although elixirs of the same type cannot be used at the same time, they will now stack with class buffs.

 

We’re making this change for a number of reasons.

 

By allowing players to use any number of elixirs it was necessary that we balance raid and dungeon encounters with the idea that all players in the group had the potential of having all available elixirs on them. In many cases this resulted in the spectrum of elixirs being necessary for dungeon and raid attempts as they were balanced to be more difficult. This put a large strain on guild alchemists and their need of materials for the elixirs they would then distribute throughout the guild. With fewer elixirs being allowed, fewer elixirs will be expected on raids, and less herb and material collection will be needed when attempting raid or dungeon encounters. In turn this change allows us to design and balance encounters around it, keeping the difficulty in line with a clearer limitation of what each group member has at their disposal.

 

 

Since the number of elixirs is now limited, we can also now allow them to stack with class buffs, so intellect elixirs will actually matter since they will now stack with arcane intellect. As mentioned previously we’ll be introducing some new recipes that would have simply been left unused before as they wouldn’t have been allowed to stack with class buffs.

 

 

We’ve seen many requests for new recipes, and to some extent it was necessary that we limit how and when we introduce new recipes as any new elixir added in-turn resulted in a potential power increase for every member of a raid or group. With the number of elixirs on any one player now limited we can add more recipes than we would have been able to in the past.

 

 

Flasks will work in this new system by taking up both the offensive and defensive elixir slots. We of course recognize this as a reduction of total effect of flasks, but as mentioned we will be balancing to take into account the use of a single flask on each player in an encounter.

 

 

Potions (rather than elixirs) will not be affected at all by this system.

 

 

 

This change will generally not impact solo players who currently already only use one or two elixirs at a time, but will certainly be a restriction for players who tend to use a lot of elixirs simultaneously. In the case of raid and small group parties the change is a clear benefit. The need for herbs and materials, and thus the strain on a guild or individual alchemist to collect these items is lowered substantially, in combination with the encounters being tuned with the limitation in mind. This change to elixirs and flasks also allows us to improve and expand the alchemy profession in new ways, and removes the need to design and balance encounters around the potential use of all possible elixirs. We’re currently planning to implement this change in a future patch and we’ll release further details as well as information on the new recipes as soon as we’re able.

Lenke til kommentar
Er da ikke så vanskelig å samle opp 5000 gull da.

Tar en vanlig dødelig som meg ca 1 måned å skaffe det.

Bare 1800 igjen nå, så er der vel snart :)

8361721[/snapback]

 

Det er uaktuelt for meg å grinde til 5000. De pengene jeg tjener går til utstyr. Når jeg er pålogget så foretrekker jeg å spille og ikke grinde. Derfor hadde det vært flott om Blizzard hadde gitt oss muligheten til å få epic mounten gjennom questing, selv om questene selvsagt ville blitt vanskelige og lange.

8361948[/snapback]

 

 

Kjøper du alt av gear på AH? Hvorfor i huleste gjør du det? Får ti ganger bedre gear i instances. Men ja, det å farme 5k gull er latterlig. Da hadde jeg heller gjort en stor questchain.

8362355[/snapback]

Enchant og gems, i tillegg kommer crafting gear som koster flesk.

Lenke til kommentar

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...132686&sid=1#11

 

* Alchemy: The cooldown times on Earthstorm and Skyfire Diamond transmutes have been reduced to one day.

 

* Herbalism: The chances to find a Fel Lotus while picking an herb have been increased.

 

* Tailoring: The Spellfire and Shadoweave tunics have been changed to robes.

 

* Primal Nethers may now be puchased from G'eras for Badges of Justice.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...