Gå til innhold

Antall visninger låst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser at enkelte tråder har 0 visninger, men flere svar. Det kan være en idé å se om visningene oppdateres riktig.

8353386[/snapback]

Det er fordi det har blitt skrevet noe nytt i trådene.. og ingen har lest det nyeste tror jeg :p

Skrevet
Sånt skjer. Det oppdaterer seg etter hvert.

8353488[/snapback]

Shit happens-holdningen tyder vel mer på uryddig koding av forumet og latskap enn noe annet :tease:

Skrevet
Shit happens-holdningen tyder vel mer på uryddig koding av forumet og latskap enn noe annet  :tease:

8353568[/snapback]

Jeg kan ikke snakke for de som har koda forumet. Har bare observert dette fenomenet mange ganger før, og det ordner seg alltid etter hvert :)

Hvis jeg hadde koda dette forumet, derimot, hadde det gått skikkelig dårlig :p

(Du husker vel min suksess med JSP og det som verre er på ITGK?)

Skrevet
Ser at enkelte tråder har 0 visninger, men flere svar. Det kan være en idé å se om visningene oppdateres riktig.

8353386[/snapback]

...og det gjelder denne tråden også :dontgetit:

Skrevet
(Du husker vel min suksess med JSP og det som verre er på ITGK?)

8354352[/snapback]

Du kan jo ta opp igjen ITGK til høsten, hvis du spør riktig pent så kanskje du får meg som studass :)

Har observert dette problemet med trådene før, men jeg synes det er rart at det ikke blir fiksa.

Skrevet

Dette er normalt. Det oppdateres normalt noen ganger i døgnet. Det jobbes med å gjøre det enda mer effektivt, men kan nevnes at det etter serveroppgraderingen gikk fra opp mot et par hundre tusen i kø til noen titusener. Tatt i betraktning at forumet stadig blir større og større (i går ble det for første gang postet over 9000 innlegg blant annet) så går det fremover :)

Skrevet
Tatt i betraktning at forumet stadig blir større og større (i går ble det for første gang postet over 9000 innlegg blant annet) så går det fremover :)

9000 innlegg per dag da eller..?

Skrevet

Jepp. Kom over 9400 innlegg ila gårsdagen. Folk hadde tydeligvis mye å si etter påskeferien. Så nå venter vi bare i spenning for når 10k ryker :)

Skrevet
Jepp. Kom over 9400 innlegg ila gårsdagen. Folk hadde tydeligvis mye å si etter påskeferien. Så nå venter vi bare i spenning for når 10k ryker :)

da jeg begynte i den jobben jeg har nå hadde jeg cirka 1.2 meldinger per dag og nå ligger jeg med 2 meldinger per dag i snitt... så det har tatt seg ganske bra opp. skal gjøre mitt for at vi runder 10k snart....

;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...