Gå til innhold

Hvilket spill har du spilt mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg har spilt aller mest må være Dark Colony. Begynte når jeg var 12-13 år, og spiller enda. Blir aldri lei.

Ellers har jeg brukt umåtelig mye tid på Zelda: The Wind Waker. Elsker det spillet. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Final Fantasy VII (Både på PS1 og emu), Diablo 2 og Elastomania :) Angrer ikke på noe

Endret av clvn
Skrevet

Spilte syyykt mye Tetris Adventure på den gamle pc'en min før vi fikk internett..

Grusomt elendig spill, men jeg var såppas hekta at jeg sto opp en time tidligere på en skoledag bare for å spille det :dontgetit:

Eller har jeg spilt mye CS:S og Live For Speed..

Skrevet

LMA manager serien,sjekka for etpar mnd siden og lå da på topp på samtlige tabeller(xbox live).Morrowind,Oblivion,Counter strike,Doom og Resident evil serien har også fått gjennomgått.Holdt på å glemme Golden Eye til n64.

Skrevet

Til PC må det vel bli GTA San Andreas eller no, men av alle konsoller er helt klart Goldeneye på nintendo 64 vinnern. Har sitti utrolig mange timer og spilt det spillet :w00t:

Gjest medlem-105082
Skrevet

Helt klart Dracula's Hemmelighet.

Skrevet (endret)

Super Mario 64 og Diddy Kong Racing samt. Zelda: Ocarina of Times.

Nå må jo det være WarRock og TrueCombat: ELITE :love:

Endret av specnaz91
Skrevet

Jeg har spilt mye heroes III, en av de beste noen sinne :), både cs og wow har det også gått en del timer til, og selvfølgelig CM og FM ;)

Skrevet

Counter Strike - avhengig i minst 5 år. Slutta nå

Civilization II - avhengig fra det kom ut til Civ III kom

Civilization III - samme som over

Civilization 4 - fortsatt avhengig

FM og CM spillene - Spiller fortsatt minst 2 timer hver dag, opp i mot 8 i helgene

Warcraft 3 - Blir aldri lei de utallige modsene

Skrevet

CM og FM serien...har ikke spillt det på lenge nå,men vurderer kraftig å legge inn FM 07 igjen...men gud vet hvor mange 1000 timer jeg har spillt det siden cm 97/98.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...