Gå til innhold

Skoleelever på bordell - er det så ille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL, typisk at jenter tipser aviser/eller andre autoriteter :thumbdown: .

 

Rektoren betegner guttenes oppførsel som et tegn på et totalt feil kvinnesyn.

 

Hva er nå det rette kvinnesyn nå til dags da? Det høres ut som den rektoren kryper for feministene :whistle:

8330706[/snapback]

:nei: er det virkelig mulig å ha et så feil menneskesyn?

 

Du mener faktisk at man må være feminist for å synes at salg/kjøp av sex er en avskyelig bransje?

Lenke til kommentar
LOL, typisk at jenter tipser aviser/eller andre autoriteter :thumbdown: .

 

Rektoren betegner guttenes oppførsel som et tegn på et totalt feil kvinnesyn.

 

Hva er nå det rette kvinnesyn nå til dags da? Det høres ut som den rektoren kryper for feministene :whistle:

8330706[/snapback]

:nei: er det virkelig mulig å ha et så feil menneskesyn?

 

Du mener faktisk at man må være feminist for å synes at salg/kjøp av sex er en avskyelig bransje?

8331126[/snapback]

 

Hvem er du til å si at noen har feil menneskesyn? Prostitusjon ligger i menneskets natur, jenter har prostituert seg siden tidenes morgen.

Lenke til kommentar

Dere må huske på at sia klasseturen er arrangert av skolen, vil skolens reglement gjelde, der rektor er skolens yppersteprest/konge/statsminister. Hvorvidt prostitusjon er er eksplisitt forbudt i skolens reglement, er usikkert, men jeg trur seksuell omgang i/rundt skolebygningene ville fått konsekvenser, akkurat som denne hendelsen mest sanysnligvis vil få.

 

Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre, men det er ikke dét det handler om.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er rart at (noen av) de andre levene reagerte. Det maa de faktisk regne med naar de selv velger aa utbasunere sine opplevelser paa den maaten. Foroevrig syns jeg det er rart at de velger aa gjoere det. I alle kjoennsblandede ungdomsmiljo som jeg har kjent til har det aa kjope sex vaert sett paa som totalt uakseptabelt. Jeg har som mann av og til stoett paa mannlige enkeltindivider som har gitt uttrykk for et annet syn. Jeg synes imdilertid at sexkjoep er uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Er det helt avskyelig at de gjorde det? De er jo over 18 år og er fullt lovlig å selge sex der.

 

ikke helt det beste og utnytte jenter i en uheldig posisjon, men med tanke på all dop og vold som ungdom driver med synes jeg egentlig at litt puling bare er barnemat.... så fokus på feil ting synest jeg

Lenke til kommentar

Hva er gale med sex kjøp da?

 

Det er kjøp og salg. supply and demand.

 

Når damen ikke gir fyren noe i sengen så går han andre steder. Men feministene prøver å kontrollere mannens valgmuligheter. Personlig foretrekker eg å gå på strippeklubber i utlandet og betale litt ekstra for full service.

Det er ikke snakk om noe voldtekt eller overfall eller utnyttelse. Mannen betaler prisen damen velger.

Er så lei sytingen til feministene.

Lenke til kommentar

Hvem er verst:

 

Den som tilbyr <<ULOVLIG TJENESTE ELLER STOFF>> eller den som kjøper det?

 

...

Dersom noe skal være ulovlig å kjøpe bør det være ulovlig å selge det i utgangspunktet.

 

Måtte det være vasking av gulv, maling av vegger, felling av trær eller utførelse av massasje eller sex.

 

Hvorfor er egentlig sex så mye verre enn massasje eller maling av tak?

Hvem sitter igjen med den dårligste avtalen:

En person som utfører en handling som tar 5 minutter og gir 500 kroner uten belastning på kroppen

 

eller

 

En person som utfører en handling som tar 5 timer og gir 500 kroner, med enorm belastning på kroppen

 

Sett fra et objektivt synspunkt:

Hva annet enn nettopp tanken "salg av sex er galt" eller "kjøp av sex er galt" gjør at salg av sex er noe negativt?

Det eneste som er galt med salg av sex er dersom selgeren ikke har noe annet valg.

 

Så lenge det bare er tillatt med en eneste ektefelle så bør salg og kjøp av sex være tillatt.

(Noe som er en annen sak, for et annet emne.)

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om noe voldtekt eller overfall eller utnyttelse. Mannen betaler prisen damen velger.

De gangene det er sånn det fungerer er det greit nok. Problemet er at kvinnene ofte er truet til å jobbe der med forskjellige midler. Prisen er satt av halliken, og kvinnen ikke ser noe til pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...