Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, synes ikke det er fair.

Ville aldri gjort det selv mot en annen spiller.

Altså selvom det ikke står "mage only" på itemet går det på sunn fornuft.

Det er jo laget et sett til hver klasse, dem får ført og fremst holde seg til eget utstyr før dem forsyner seg av andres.

Det er da min mening.

Lenke til kommentar
En elemental shaman tok fra meg Mage chesten.

 

Er det fair? Jeg vil bare høre hva dere syns..

8366306[/snapback]

 

Jeg er shaman selv, å ville aldri ha tatt fra, mage, warlock, priest gear.

Vi har mulighet å bruke mail, å synes at vi skal holde oss til det. Kommer det en shaman til raid med cloth, kaster jeg han rett på rompen ut.

Lenke til kommentar

vi var på andre bossen i SL. var etter first fragment.

 

Partyleader: 5min need to take a dump.

 

10 min etter så var han fortsatt ikke tilbake. og vi kunne ikke finne en ny heller siden han var leader. måtte vente helt til han gikk offline. faen det var irriterende.

Lenke til kommentar

så langt tenker ikke folk :p

 

ting som iriterer meg grønt:

 

Lvler for øyeblikket min shaman... så det har blitt litt lowbie instancer på meg , ST, Maraudon,ZF osv osv..

 

det som iriterer meg grønt er folk som skal på død og liv spise midt i en instance... "brb gotta eat"

uten å overdrive så har det vært samtlige party`s (pug) jeg har vært i de siste 2 ukene en eller annen IDIOT som må spise.. hva faen er vitsen å joine et party når du vet at det er mat om 15 minutter å du må gå afk?! er så fuckings ubrukelig..

 

jævla kiddies sier jeg bare...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

nei tror ikke instancen blir reset hvis alle er inne i instancen..

 

er akkuratt som om når du er i et party og du leaver party når alle har stikki så får du den timeren om at du blir autoporta hvis du ikke kommer deg ut av instancen innen 2 min, men hvis du inviter f.eks en kammerat så stopper timeren..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
nei tror ikke instancen blir reset hvis alle er inne i instancen..

 

er akkuratt som om når du er i et party og du leaver party når alle har stikki så får du den timeren om at du blir autoporta hvis du ikke kommer deg ut av instancen innen 2 min, men hvis du inviter f.eks en kammerat så stopper timeren..

8372447[/snapback]

 

jo ,den blir det. face it.

 

Om 4 forlater gruppa til en "Groupleader" og lager en gruppe etter dette. Så vil alle bli teleportert ut av instancen etter et visst antall sekunder. Og instancen er resetta.

Lenke til kommentar
det som iriterer meg grønt er folk som skal på død og liv spise midt i en instance... "brb gotta eat"

uten å overdrive så har det vært samtlige party`s (pug) jeg har vært i de siste 2 ukene en eller annen IDIOT som må spise.. hva faen er vitsen å joine et party når du vet at det er mat om 15 minutter å du må gå afk?! er så fuckings ubrukelig..

 

jævla kiddies sier jeg bare...

8372358[/snapback]

 

Var redd det bare var meg som har vært borte i dette.

Har følt det samme den siste tiden omtrent uten unntak i pugs.

Var da ikke så ille før å lvl opp karakterer før TBC. Virker som det er flere drittunger nå enn før. :hmm:

 

Føler med deg Darkey. :(

Lenke til kommentar

Herlig... leste akkurat de nyeste patchnotene, og for dere som så den tidligere posten min ang. paladin så skjønner dere sikekrt hvor lett frustrert jeg er nå.

Jeg hater å bli fastlåst til kun healing, paladiner skal ikke være noen ren healingklasse.

Det blizzard nå har gjort er å nerfe holy-treet på paladinen, det eneste vi faktisk var gode på....

Jo, forresten ble retribution nerfa også, det treet jeg likte best av alle.

 

Husker jeg syntes de var så teite de som sa de ville slutte spillet pga. en nerf, men nå begynner jeg å fatte poenget..

Lenke til kommentar
det som iriterer meg grønt er folk som skal på død og liv spise midt i en instance... "brb gotta eat"

uten å overdrive så har det vært samtlige party`s (pug) jeg har vært i de siste 2 ukene en eller annen IDIOT som må spise.. hva faen er vitsen å joine et party når du vet at det er mat om 15 minutter å du må gå afk?! er så fuckings ubrukelig..

 

jævla kiddies sier jeg bare...

8372358[/snapback]

 

Var redd det bare var meg som har vært borte i dette.

Har følt det samme den siste tiden omtrent uten unntak i pugs.

Var da ikke så ille før å lvl opp karakterer før TBC. Virker som det er flere drittunger nå enn før. :hmm:

 

Føler med deg Darkey. :(

8372533[/snapback]

Det er jo visse ting man kan sette opp som "egne regler". Jeg personlig går aldri i gruppe før klokka 4 på dagen, med mindre jeg har fri fra skolen og går på morran. Jeg hater å måtte spise mens en gruppe venter på meg, så jeg unngår slikt. Selvsagt, dopauser og foreldre som krever assistanse til noe er helt greit, kan skje den beste.

Lenke til kommentar
Herlig... leste akkurat de nyeste patchnotene, og for dere som så den tidligere posten min ang. paladin så skjønner dere sikekrt hvor lett frustrert jeg er nå.

Jeg hater å bli fastlåst til kun healing, paladiner skal ikke være noen ren healingklasse.

Det blizzard nå har gjort er å nerfe holy-treet på paladinen, det eneste vi faktisk var gode på....

Jo, forresten ble retribution nerfa også, det treet jeg likte best av alle.

 

Husker jeg syntes de var så teite de som sa de ville slutte spillet pga. en nerf, men nå begynner jeg å fatte poenget..

8374270[/snapback]

Paladins gjorde nesten ikke dps før heller, så det er nok ikke så mye å gråte over.

Lenke til kommentar
det som iriterer meg grønt er folk som skal på død og liv spise midt i en instance... "brb gotta eat"

uten å overdrive så har det vært samtlige party`s (pug) jeg har vært i de siste 2 ukene en eller annen IDIOT som må spise.. hva faen er vitsen å joine et party når du vet at det er mat om 15 minutter å du må gå afk?! er så fuckings ubrukelig..

 

jævla kiddies sier jeg bare...

8372358[/snapback]

 

Var redd det bare var meg som har vært borte i dette.

Har følt det samme den siste tiden omtrent uten unntak i pugs.

Var da ikke så ille før å lvl opp karakterer før TBC. Virker som det er flere drittunger nå enn før. :hmm:

 

Føler med deg Darkey. :(

8372533[/snapback]

Det er jo visse ting man kan sette opp som "egne regler". Jeg personlig går aldri i gruppe før klokka 4 på dagen, med mindre jeg har fri fra skolen og går på morran. Jeg hater å måtte spise mens en gruppe venter på meg, så jeg unngår slikt. Selvsagt, dopauser og foreldre som krever assistanse til noe er helt greit, kan skje den beste.

8374493[/snapback]

Jeg er så hjertens enig med alle dere tre. Verden hadde vært et fint sted hvis alle var som deg Arinomi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...