Neddo Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Har begynnt og spele "Shivering Isles" og har hold på ei stund og begynnt og nære meg slutten men står heilt fast her og lurre på om det kansje kan være ein bug. Helder på med queste "Symbols of Office"/Retrieve the Branch from Milchar Her skal eg møtte på ein skygge av meg sjølv men finn den ikkje har prøvd det meste so går ann eg har prøve og strart opp tidlig i spele og spelt meg framtat, har bruk Detect Life spell osv og er heilt tom får idear. Eg det noke code eller muligheit får og hope over dette queste? Noken so har komt forbi dette queste ? Endret 5. april 2007 av Neddo
Campin Carl Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 hvis du har brukt konsollen(koder) foer saa er dette bare barnematdu skal skrive inn disse to kommandoene i konsollen setstage se 11 160 og player.placeatme 00095360 1 naa skal det ligge noe foran deg og du skal kunne plukke en kvist av treet
Neddo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 (endret) hvis du har brukt konsollen(koder) foer saa er dette bare barnematdu skal skrive inn disse to kommandoene i konsollensetstage se 11 160 og player.placeatme 00095360 1 naa skal det ligge noe foran deg og du skal kunne plukke en kvist av treet 8329191[/snapback] Tusen takk, rette opp ei liten skrive feil, det er "setstage se11 160" visst. Kor fann du dette hen kjekt og ha ei side med sanne coder viss ein står fast seinare. Endret 9. april 2007 av Neddo
Campin Carl Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 fy faen(unskyld uttryket) det var derfor jeg ikke fikk det til, jeg skjønte faen ikke, men jeg fant dette på det offisielle forumet www.elderscrolls.com/forums
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå