Gå til innhold

om Blizzards kundebehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du kan jo ikke bare begynne å flame alt og alle som poster i tråden din bare fordi de ikke gir deg det svaret du vil ha.

8302291[/snapback]

Flamer de som flamer meg, tråden startet saklig nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo ikke bare begynne å flame alt og alle som poster i tråden din bare fordi de ikke gir deg det svaret du vil ha.

8302291[/snapback]

Flamer de som flamer meg, tråden startet saklig nok.

8302698[/snapback]

Innlegget ditt var jo ikke av den typen som lot seg diskutere så mye da. Var mer enn en ytring/syting fra din side etter min mening

Skrevet

Når skal folk slutte å sammenligne WoW med voldekt, bankran og kriminalitet? Jeg synes det er bra at blizzard ikke gir ut gull når noen blir hijacka. Du kan jo sikkert tenke deg selv hvor mye det ville blitt utnyttet?

Og kalle andre som er uenig i dine meninger for dumme viser jo bare umodenhet fra din side. Og enten du vil skjønne det eller ikke er det veldig lett og unngå keylogging ikke bruk Internet Explorer, bruk remember account name, skaffe seg en brannmur og ikke mist ikke last ned warez eller tvilsomme filer. Tror du det sitter hackere rundt omkring som hacker seg på tilfeldige pcer og sjekker om de har wow for så og plasere en keylogger der? Keyloggeren hans kommer mest sannsynelig fra en addon, bot eller annen form for cheats som han har lastet ned. Er ikke det samme å være imun mot hacking som å klare å holde seg unna keyloggere, såpass burde du skjønne.

Men det jeg virkelig lurer på er, hvorfor i helvete bryr du deg om maintanken i guildet ditt mista 6k g? :!:

Skrevet (endret)
Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ?

Man får da ikke akkurat noe penger igjen av politet hvis det skjer heller. Og hvis du forteller forsikringsselskaper at du hadde mengder med tusenlapper på deg i gjerningsøyeblikket vil de også LE hardt av deg og ikke gi deg en krone.

Og sikrer man ikke pcen sin godt nok til å holde keyloggers unna så fortjener man det egentlig. Dæven så mye slike maskiner har ødelagt for tusenvis av LAN verden over.

karen det er snakk om hadde oppdatert antivirus og scannet maskina 3 ganger i uka.

Det sier de alle sammen ja. Jeg var faktisk i diskusjon med en annen med det samme. Jeg lastet ned samme antivirus han hadde, oppdaterte med samme definisjonsfiler fra datoen han ble "hacket" og sjekket om den fant keyloggeren. Hva tror du selv skjedde? Jeg testet deretter etter med definisjonsfiler som var rundt 8mnd gammel. Jammen klarte ikke den å oppdage programmet da også. For å si det sånn. Keyloggers er noe av det aller mest enkleste, simpleste programmene som det går ann å oppdage. Det burde jeg vite ettersom det er en del av jobben min å teste slike ting.

Så beklager, men voks opp, forstå at det var hans egen feil og innse at verden ikke er rettferdig.

Endret av Zlash
Skrevet (endret)

Så du sier det at det er din skyld om du blir rundjult på åpen gate ?

Eller kanskje rana ?

Voks opp selv, pisset du kommer med skyller jeg ned i nærmeste toalett.

Det er den som hacker og "hacker" sin SKYLD.

Kanskje du med dette også mener det er helt greit å knabbe andres pass gjennom keylogger ? Eller hva sier du selv ?

Endret av cornell80
Skrevet
Jeg skjønner metaforen,men er ikke noe jeg ville brukt sjøl. Og for meg så virker det som du prøver å presse frem at det du sier er det eneste riktige, at ingen andre kan ha andre syn

8301798[/snapback]

Jeg som har blitt flamet med usakligheter her, "din egen feil", "når han er så dum at han blir hacket".

Da får du usakligheter tilbake, med det tør jeg sette store penger på at de som sier "Din feil om du blir hacket " er de samme som sier "Din feil om du blir scammet" og er i full stand til å scamme noen ingame selv.

Imidlertid vil nok den tonen der ta slutt så fort du blir hacket selv.

8301823[/snapback]

Visst F er det min feil hvis jeg blir scammet.

hvis du gir 400g i materialer til noen du aldri har møtt før så vet du veldig godt at det kan gå galt.

Jeg er absolutt for anti-scam greier i spillet,f.eks...la folk enchante/crafte med mats i trade vinduet.

Men siden det ikke er noe sånt i spillet,så må du nesten bare ta sjansen eller klare deg uten den tjenesten som tilbys.

Og å si at alle som ikke automatisk mener at Blizzard er ansvarlig for alle ting som folk kan gjøre i/rundt spillet er for scamming er latterlig.

Jeg craftet tonnevis av accurascopes og core marksman rifles for folk over ca 9 måneder og å stjele mats falt meg aldri inn.

Skrevet

Har ikke noen nevneverdig mening om akkuratt denne saken, men er en ting jeg har lurt litt på.

Den kan da umulig være så vanskelig for Blizzard å f.eks tracke/logge alle mailer som blir sendt mellom spillere i wow. Antageligvis så ble gullet til denne warrioren sendt via mail. Kan da ikke være så ufattelig vanskelig å finne igjen den personen det ble sendt til, evt videresendt igjen til og, og bare flytte pengene tilbake?

De har jo lagd et spill der spillere over hele verden driver å spiller med hverandre live, kan da ikke være så vanskelig å få ordna det her? Hadde sikkert stoppet en del gullsalg også... Men kanskje de ikke vil bli kvitt det...:p

Eller er det en faktor jeg ikke ser her?

Skrevet

Fordi gullet blir spredt over mange kontoer av hackerene for å unngå mistanke med store summer gull, og det blir deretter solgt. De kan heller ikke straffe personer som det eventuelle gullet blir sendt til, av åpenlyse grunner.

Skrevet

Joa, men tenkte mer spå sånne tilfeller det er snakk om i denne tråden... Hadde de logga alt, kunne de sjekka når alt gullet ble sendt, og til hvilken/hvilke kontoer, og bare overførst det tilbake elns...:p

Skrevet

cornell80, ett kjapt forslag. Hvis du syntes Blizzard er for dårlige i denne saken så kan du jo slutte å spille...

Vær vennelig å forstå at når du starter en whinepost så ikke forvent at alle er enige med deg - ei heller er det særlig smart å dra inn ganske drøye eksempler som ikke har noe særlig med saken å gjøre.

Din venn fikk en keylogger, saken er rapportert til Blizzard og de jobber med saken, han får nok i det minste igjen utstyret sitt og gullet kan alltids farmes på nytt. I steden for at du forsurer andres liv med whining så kan du starte å farme for ham og være litt snill :)

Jeg håper noen med innsikt på datasikkerhet lager en post på WoW-delen her om hvordan man skal sikre seg i best mulig grad mot keyloggers - det ser ut som det er behov for det.

Jeg for min del pleier å bruke Opera når jeg skal laste ned addons siden jeg har lest her på forumet at det er den sikreste nettleseren mot keyloggers som har figurert på curse-gaming.

for teh win.
Skrevet

"så kan du jo slutte å spille"

Vær snill og spar meg for så latterlig enkle svar, det er vel ikke det dette dreier seg om.

Det må gå an å komme med kritikk uten at man skal slutte å spille av den grunn, jeg har brukt alt for mye tid på spillet til at jeg slutter med det fordi jeg er imot noe.

Virker som Blizzard er hellige her inne, å kritisere de er visst totalt tabu på dette forumet, litt overraskende da de fleste jeg kjenner som spiller og spesielt som raider for øyeblikket er pissed off over ubrukelig kundebehandling, bugs som wiper hele raid, etc. etc.

Men greit, skjønt poenget, aldri kritisere O'hellige Blizzard her inne mer, måte deres navn holdes hellig og alt det der.

Skrevet

Vær snill og spar meg for så latterlig enkle svar, det er vel ikke det dette dreier seg om.

Det må gå an å komme med kritikk uten at man skal slutte å spille av den grunn, jeg har brukt alt for mye tid på spillet til at jeg slutter med det fordi jeg er imot noe.

Virker som Blizzard er hellige her inne, å kritisere de er visst totalt tabu på dette forumet, litt overraskende da de fleste jeg kjenner som spiller og spesielt som raider for øyeblikket er pissed off over ubrukelig kundebehandling, bugs som wiper hele raid, etc. etc.

Men greit, skjønt poenget, aldri kritisere O'hellige Blizzard her inne mer, måte deres navn holdes hellig og alt det der.

8305101[/snapback]

Hva er problemet ditt? Greit main tanken i Guilden din mista 6k gull og blizz gjør ikke noe med det. HVA SÅ? ser det ut som folka på forumet her bryr seg? Dere kan snakke stygt om blizzard så mye dere vil i guild chaten deres. Ingen bryr seg, men her regnes det faktisk som spam. Så gi faen og gå og legg deg.
Skrevet

8305101[/snapback]

Hva med å lese hele posten i stedet for å ta ting ut av kontekst. Det er helt åpenbart at du bare er ut etter å trolle. Du må også innse at folk har forskjellige meninger, klarer du ikke å innse det så bli voksen(ja, du hørte meg, bli voksen).

Tanken deres er heldig som får alt gearet sitt tilbake, Blizzard har trossalt mye annet å gjøre også. Tror du tanken deres er den eneste av flere millioner spillere som har mistet gear eller har et annet problem Blizzard må hjelpe til med?

Hadde tenkt å komme med noen avsluttende ord her, men jeg er for trøtt. Les Lightningwolfs sitt innlegg et par ganger, god natt!

Skrevet

De latterligste svarene i denne tråden er alle signert deg, så kan ikke du spare oss andre litt snart da? :)

Skrevet

8305101[/snapback]

jesus, du må være den mest trangsynte personenen jeg noen gang har sett skrive på forumet her...

Når man blir banka / rana på gaten, så kan du ikke gjøre annet enn å anmelde de som gjorde det, så sant du kan kjenne de igjen, eller forklare hvordan han/hun/de ser ut.

Du kan umulig sammenligne det med keylogging, siden keyloggeren er det DU som laster ned, det er ikke DU som sier "hei, kom å bank meg litt a..." eller "hey, sjekk her, her er lommeboka mi, ran meg"

Du kommer med irrelevante argumentasjoner til de grader... Gå og vogg, du er bare en sær gammel pjatt som ikke klarer å akseptere at vennen din gjorde en feil, og selvom det er surt, så skal han være fornøyd med at han i det minste fikk tilbake gearet sitt...

Som sagt tidligere, les lightningwolf sin post en 10-20 ganger til den er implementert i skallen din...

GG

Skrevet (endret)

merkelig at vi ikke har sett anti-wow'ere som sier at vi fyrer oss opp for ingenting og at det bare er et spill osv, skaff oss et liv osv :p

men ta å formater hele fuckings maskin din så du slipper det samme igjen!! tror jeg skal gjøre det.. synes pcen virker litt furt i det siste

Endret av manyquiz
Skrevet

Fyren hadde en keylogger på sin maskin, som åpnet døra på vidt gap for hackere. Han har seg selv å skylde på, 100% Punktum.

At blizzard i det hele tatt gidder å bruke tid/krefter på å rette opp etter tabbene hans bør faktisk betraktes som ren bonus om det så tar 2 minutter, 2 uker eller 2 år er av liten interesse.

Svar meg helt alvorlig på dette: Er du i stand til å se skillet warcraft/virkelig liv lengre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...