Gå til innhold

Nintendos Wavebird-kontroll til mindre enn 250,-

Döden

Anbefalte innlegg

Skrevet

GameCube Wavebird

sitebox-wavebird-tall.jpg

Den offisielle og trådløse GameCube-kontrollen, Wavebird, selges for en relativt billig penge hos Amazon.co.uk: £17.98 ~ £15 når VAT (Value added tax) er trukket fra. Det blir cirka 185,- for kontrollen, hvilket betyr at den går under mva-grensa. Når man legger til frakt (ca. £5), blir den totale prisen ~ 250,- NOK. Ikke dumt det.

Jeg har kjøpt en selv, og skal benytte den med Wii. Dumt at man trolig ikke får kontrollen før 12. april da.

Priseguide - HW.no

IGNs anmeldelse

Amazon.co.uk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo rett og slett utrolig billig. Tror jeg kjøpte den for over det dobbelt hos Elkjøp for noen måneder siden selv. :p

Selv har jeg både Wavebird og den vanlige Gamecube-kontrolleren med ledning, fordi sistnevnte har rumble mens den Wavebird gir fordeler i form av å droppe ledningen.

Bruker da Wavebird i spill som ikke støtter rumble (som f.eks. i en del av VC-spillene) fordi jeg da slipper den teite ledningen, og den med ledning de gangene rumble er "nødvendig" (er ganske kjekt i enkelte spill, f.eks. er det ganske kjekt i minst ett av Zelda-spillene uten at jeg skal gå noe nærmere inn på nøyaktig hvorfor ;) ).

• 4 uker senere...
Skrevet

Ser ut som om det tilbudet er borte nå.. Ligger en til 17 pund, men den er uorginal. Resten er oppe i 28-29 pund. Noen som vet om noen steder de selger wavebird billig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...