Gå til innhold

Hvor mye fikk du tilbake på skatten?


CurSe

Anbefalte innlegg

Jeg setter ikke pris på å bli lagt merke til :) Spesiellt ikke når jeg halveis inn i året i fjor gjorde skattefolka oppmerksomme på at jeg syntes jeg betalte lite skatt, og ba de sende meg ett nytt skattekort med høyere trekk. Jeg ble rimelig betenkt da jeg fikk skattekort med 20% på tilsendt i retur. Det er litt i minste laget når man tjener 300.000 i året for å si det mildt. Jeg justerte det opp selv, men det var ikke nok til å tjene inn "tapet" . .

 

Sambo fikk igjen 18.000 :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svært og høytidlig og arrogant, haha.

Fullførte almenn påbygg med 5.2 i snitt pluss 2ganger i uka studerte jeg spansk (Kveldskurs)

Hadde også jobb i sportsbutikk som fronter det meste innen Snowboard/Skisport.

Mulig den såkalte livstilen jeg lever får meg til og skrive et mere muntlig språk? :cool:

For å kunne kalle deg selv student må du studere ved universitet eller høyskole; du er en skoleelev.

 

 

Uansett, fint lite,-.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Wohoo! fikk brev om at jeg får igjen i overkant av 31k, men når kan jeg regne med å få de inn på konto?

 

EDIT: Alt i alt så ble ikke prisen på bilen så gal siden det var et kupp da jeg kjøpte den, et kupp som kan sies å være nøytralisert nå...Regningen kom "kun" på 23,5k...

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...