Gå til innhold

First person shooter game


Anbefalte innlegg

hallo

 

Har kost meg med far cry (inntil aliens kom eit stykke ut i spelet), Medal of Honor og ikkje minst Call of Duty.

 

Mitt store spørsmål er: Etter Cod 2 (PC) kva er det nest eg bør gå for?

 

Når eg liker "realistiske" scener, helst med historiske referansar og pr i dag nyttar PC. Er det noko nytt om eg går for Cod 3 og invisterer i PS3, eller

Finns det mange gode spel i min sjanger som eg ikkje har prøvd?

 

Kanskje litt rar problemstilling men eg treng tips fra folk som er litt meire aktive gamere enn meg og som liker dei same preferasar som meg.

 

mvh

DAB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hallo

 

Var inne og las litt om Brother in Arms, ser ut som eit spel eg må ha.

 

Har ikkje fått sansen for Battlefield, men Armed Assault skal eg finne ut litt meire om . Ser ut til at det er litt vel science, men kanskje aktuellt likevel.

 

Takk for rask tilbakemelding.

 

DAB

Lenke til kommentar
Skal du ha Brothers in arms er hvertfall Road to hill 30 et must...

8270211[/snapback]

 

Var inne og las litt om det og brother in arms.

Eg må utan tvil ha dette og Road to hill 30, så vidt eg kan sjå er ikkje Road to .. tillegspakke men eige spel.

 

DAB

Lenke til kommentar

Hallo

Ser ut til at Chronicles of Riddick er litt for scifi for meg. Har vel bestemt meg for å kjøpe det som finns av Brother in Arms, ser ut til at to av tre finns til PC - og den siste er på gang.

 

Eit lite spørsmål til i diskusjonen: Kjem det nye Far Cry. Eg vart slått i bakken av grafikken (på den tid) og likte det heilt fram til aliens kom med...

 

Men om det er noko på gang, så vil eg nok ha det - om ikkje for anna enn å sjå om det kjem ein ny revolusjon. For det følte eg det var.

 

 

 

DAB

Endret av dagaudun
Lenke til kommentar

Eit lite spørsmål til i diskusjonen: Kjem det nye Far Cry. Eg vart slått i bakken av grafikken (på den tid) og likte det heilt fram til aliens kom med...

 

DAB

8270509[/snapback]

 

Farcry2 er annonsert fra UbiSoft sin side. Men det spørs når det ser dagens lys... for ikke å snakke om når vi får se annet enn consept art

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...