dagaudun Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 hallo Har kost meg med far cry (inntil aliens kom eit stykke ut i spelet), Medal of Honor og ikkje minst Call of Duty. Mitt store spørsmål er: Etter Cod 2 (PC) kva er det nest eg bør gå for? Når eg liker "realistiske" scener, helst med historiske referansar og pr i dag nyttar PC. Er det noko nytt om eg går for Cod 3 og invisterer i PS3, eller Finns det mange gode spel i min sjanger som eg ikkje har prøvd? Kanskje litt rar problemstilling men eg treng tips fra folk som er litt meire aktive gamere enn meg og som liker dei same preferasar som meg. mvh DAB
MrLee Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Om du liker multiplayer, så har du battlefield 2. Armed assault kan også være en ting å prøve om du liker realisme, dog kan det trygt sies at ArmA ikke er for alle.
Elnacho Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Call of Juarez er også en veldig god FPS, med western theme.
dagaudun Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 hallo Var inne og las litt om Brother in Arms, ser ut som eit spel eg må ha. Har ikkje fått sansen for Battlefield, men Armed Assault skal eg finne ut litt meire om . Ser ut til at det er litt vel science, men kanskje aktuellt likevel. Takk for rask tilbakemelding. DAB
Kontorstol Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Skal du ha Brothers in arms er hvertfall Road to hill 30 et must...
MrUrge Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Battlefield 2 er et must.. Realistisk etter min mening og..
SWAT dude... Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Skal du ha Brothers in arms er hvertfall Road to hill 30 et must... 8270211[/snapback] Road to hill 30 er jo orginalen Earned in Blood er vel utvidelsen.
stalker. Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Synes du battlefield 2 er realistisk? Heheheh Siden du liker FPS-spill vil jeg anbefale Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Realistisk er det ikke, men verdt å få med seg. Kan fås kjøpt billig nå også
dagaudun Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Skal du ha Brothers in arms er hvertfall Road to hill 30 et must... 8270211[/snapback] Var inne og las litt om det og brother in arms. Eg må utan tvil ha dette og Road to hill 30, så vidt eg kan sjå er ikkje Road to .. tillegspakke men eige spel. DAB
Kontorstol Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Skal du ha Brothers in arms er hvertfall Road to hill 30 et must... 8270211[/snapback] Road to hill 30 er jo orginalen Earned in Blood er vel utvidelsen. 8270350[/snapback] Earned in blood er 2ern.. Hells highway er 3ern..Ikke så lenge til det komme tror jeg...
dagaudun Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hallo Ser ut til at Chronicles of Riddick er litt for scifi for meg. Har vel bestemt meg for å kjøpe det som finns av Brother in Arms, ser ut til at to av tre finns til PC - og den siste er på gang. Eit lite spørsmål til i diskusjonen: Kjem det nye Far Cry. Eg vart slått i bakken av grafikken (på den tid) og likte det heilt fram til aliens kom med... Men om det er noko på gang, så vil eg nok ha det - om ikkje for anna enn å sjå om det kjem ein ny revolusjon. For det følte eg det var. DAB Endret 29. mars 2007 av dagaudun
Kharan Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Tja, Battlefield 2142 har også sine positive sider. Er nok science-fiction siden det er i fremtiden, men det er et fullverdig FPS som man kan ha mye moro med.
Tøffli Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Eit lite spørsmål til i diskusjonen: Kjem det nye Far Cry. Eg vart slått i bakken av grafikken (på den tid) og likte det heilt fram til aliens kom med... DAB 8270509[/snapback] Farcry2 er annonsert fra UbiSoft sin side. Men det spørs når det ser dagens lys... for ikke å snakke om når vi får se annet enn consept art
assassai Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Crysis er det nye spillet som Crytek holde på med (de som lagde FarCry) Her kan du ser trailere fra spillet http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå