Gå til innhold

Playstation3 reklamer på TV Norge!

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at PS3 reklamene har begynt på TV Norge nå. Har hittil sett reklame for MotorStorm og den thisisliving reklamen som slutter med at det regner penger. (hint om at PS3 koster litt mye? :!: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

spill reklamene er kule. MS og Resitence, men reklame for maskinen er noe av det dårligste jeg har sett...

Skrevet

I og med at PS3 er så dyr, så bør de kanskje ikke dra penger inn så direkte i reklamen. På den andre siden, så kan det hende at de prøver bevisst å spille på dette, for å skape et inntrykk av ekslusivitet. En risky strategi spør du meg.

Skrevet

"I love my car" ^^ liker den og resistance reklamen, får sykt lyst å spille de spillene. Men playstation 3 reklamen satt jeg og en kompis og så dumt på skjermen når Playstation merket kom opp, men men, sikkert noen som liker den.

Skrevet

Likte den ene reklamen jeg har sett. Og jeg må ærlig innrømme at det har vært spennende reklamer fra alle sider i denne generasjonen av konsoller.

Skrevet

Jeg liker ikke den Playstation 3-reklamen. De andre har jeg ikke sett. Så også de reklamene med penger på Spillmagasinet, VG osv. fra dagen før lanseringen. Må si at jeg humra litt ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...