Gå til innhold

Health Pot/First aid i duell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne vel ikke bry meg mindre hva folk bruker av det dem har av midler i en duell egentlig. Er hverken "feigt" eller "ulovlig" syntes jeg. Jeg har nøyaktig samme muligheter til å bruke pots som motstanderen min. Om jeg bruker dem er en annen sak, syntes dem er litt mer verdifulle i en knipen PvE-situasjon.

 

FA har jeg heller ikke noe imot. Smeller på det hver gang jeg duellerer en pala som bobbler. :-)

8261676[/snapback]

 

Det er så gøy når luringer som dere tror dere er lure og skal bruke first aid når jeg bobler, jeg fyrer heller bare av et drittseal og judger det mens firstaiden holder på. :p

Lenke til kommentar
Det er så gøy når luringer som dere tror dere er lure og skal bruke first aid når jeg bobler, jeg fyrer heller bare av et drittseal og judger det mens firstaiden holder på. :p

Da har vi jo allerede fått ønsket vårt oppfylt: Du healer deg ikke :p

Desuten er det bedre å ha en halvdød paladin med devine shield på seg, aka et slag per tiende sekund, enn at du healer deg fullt opp : )

Lenke til kommentar

Er vel ingen fasit for hva en fair-duell er, må vel prøve å avtale det på forhånd. Men personlig finner æ det veldig kjipt å ta rogues som stunner.. sprinter OOC.. sapper for så å bandasjere seg opp igjen gjentatte ganger. Da dette yderst sjelden skjer i reell-pvp, man har som regel ikke 10-15min på sæi å drepe fienden før mobs/andre spillere kommer å påvirker fighten :p

Lenke til kommentar
Bandage er lov, for da må man bruke litt skills for å få brukt det, og de andre kan forhindre det.

Pots kan ikke forhindres og trengs ikke skils for å bruke.

8264081[/snapback]

 

Men husk at motstanderen kan bruke pot også.. Om jeg kan velge mellom et 5min corpserun eller en pot så blir det potten i real pvp, og duell skal jo på en måte simulere real pvp.

Lenke til kommentar
Men husk at motstanderen kan bruke pot også.. Om jeg kan velge mellom et 5min corpserun eller en pot så blir det potten i real pvp, og duell skal jo på en måte simulere real pvp.

Nja, det blir ikke det samme synes jeg. I outdoor pvp må man corpsrunne som du sier, mens i en duel slipper man jo det. Duels er bare for å se hvem som klarer å spille best, man får ikke noe annet ut av det enn litt kredit der og da. Og hva er så vitsen i å vinne når man måtte bruke en potion for å klare det? Man får jo null respekt av det uansett.

 

For veldig lenge siden, da jeg var en liten nub, så kunne jeg finne på å ta pressence of mind-> sheep, og så bandage meg, samt å spise/drikke litt hvis jeg var på vei til å tape en duel.

Nå som jeg har skjønt litt mer av spillet ville jeg aldri funnet på noe så tåpelig.

Hvis man merker at man taper en duel, javel da var han andre bedre enn deg, man trenger ikke å ty til desperate triks, bare for å vinne på en uærlig måte.

Lenke til kommentar

Pots er totalt forbudt i duels imo.

I den tiden jeg har spilt wow (lvl 70, 63 og 60 samt er par alts) har jeg alltid lært at pots er ulovlig i duels. Synes ikke argumentet om at alle kan potte er bra nok, ettersom det krever at du faktisk har en pot og gidder bruke denne i en duell du ikke taper noe på å tape.

 

Synes det forsåvidt er litt lamt i BG også, men det er jo greit ettersom BG bare blir å springe rundt i en mølje og ikke viser til hvor god den andre spilleren er i det hele tatt. Med mindre det er en fair 1on1 kamp uten forstyrrelse fra andre spillere, da du faktisk kan måle ferdigheter mot hverandre.

 

I world PvP, pot > corpserun, men jeg mener at hvis du jumpa en og valgte fighten mot en med lavere hp, med mob på seg eller lignende og klarer å tape og poter, så kan du faen meg akseptere at du dreit på draget og corpserunne når det er DU som prøver å griefe en annen spiller, er han så god at han tar deg med dårligere utgangspunkt enn deg fortjener han det.

Lenke til kommentar

For meg er PvP for å måle ferdigheter, og for å ha det gøy, jo bedre man er jo morsommere er det. Dersom du poter mot noen og vinner er det jo ikke noe "Yay - jeg vant følelse", som er det jeg er ute etter i PvP, en death fra eller til i BG har jo ingenting å si for honor farminga di med mindre du er flag runner e. l. og blir nuka, men da er det ikke snakk om en 1on1 fair fight lenger heller.

 

Om du trenger enn pot for å vinne får du enten bite i det sure eplet og se at den andre klassen er deg overlegen, forbedre deg, finne på nye triks e. l. eller gå og rerolle til en overpowered class hvis du synes klassen din suger så mye at du mener at det å potte er ok i en 1on1 fair fight :)

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Hvis jeg potter er det en grunn til det.

 

Er det fair at en mage kan instant-nuke deg for mange tusen?

Er det fair at en warlock kan bruke fire sekunder på å kaste spells som dreper deg?

Er det fair at en hunter kan drepe deg ved å løpe og kite?

Er det fair at en druid som tåler en million damage i tillegg gjør god burst-skade og kan heale?

Er det fair at en paladin kan uten problemer heale seg fra 0-100% flere ganger i en 1on1 fight?

Er det fair at en rogue kan stunlocke deg 100-0%?

Er det fair at en warrior kan intercepte deg for så å drepe alle dine muligheter til å heale med mortal strike, ta 30% hp med auto-attack for så å kvikt kverke deg med execute?

Er det fear at en shaman har en instant snarespell med god skade og 8 sec duration med bare 6 sec cooldown, i tillegg til å ha spellinterrupt, dot, nukes og totems, og til og med healing?

Lenke til kommentar
Hvis jeg potter er det en grunn til det.

 

Er det fair at en mage kan instant-nuke deg for mange tusen?

Er det fair at en warlock kan bruke fire sekunder på å kaste spells som dreper deg?

Er det fair at en hunter kan drepe deg ved å løpe og kite?

Er det fair at en druid som tåler en million damage i tillegg gjør god burst-skade og kan heale?

Er det fair at en paladin kan uten problemer heale seg fra 0-100% flere ganger i en 1on1 fight?

Er det fair at en rogue kan stunlocke deg 100-0%?

Er det fair at en warrior kan intercepte deg for så å drepe alle dine muligheter til å heale med mortal strike, ta 30% hp med auto-attack for så å kvikt kverke deg med execute?

Er det fear at en shaman har en instant snarespell med god skade og 8 sec duration med bare 6 sec cooldown, i tillegg til å ha spellinterrupt, dot, nukes og totems, og til og med healing?

8267241[/snapback]

er tydeligvis fair når alle klassene kan nuke alle klassene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...