Gå til innhold

Styggeste race i WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

men så har d sæ jo sånn at Night Elfs ser bæst ut :yes:

orc, dwarf female og gnome e styggast :)

Edit: når æ tænke mæ om så e ikkje Human Male så stygt alika væll.. kunn ænkelte ;)

Endret av Smulefly
Skrevet

Jeg syns Draenei Male og Troll er utentvil de styggeste. Liker ikke Gnome heller da.. Spesielt ikke Male.

Female Gnome er litt søt med den rette looken :thumbup:

Skrevet
Blood elf male er homo.

bleeeh med sån lite skjegg :nei:

8504129[/snapback]

Blood Elf's er jo en gjeng selvopptatte snobber, Bare hør på /flirt eller /silly elns.. de sier jo alltid noe fint om seg selv ;)

Skrevet (endret)

Draenei male har stygge hårsveiser, men dei er kule skalla og som warrior eller paladin :)

Endret av 2rst1
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg synest som sakt at troll har den styggeste looken, men jeg liker alikevel å spille som troll mage.. female dreanei er heller ikke så ille

Skrevet
Bloodelf Male er gay, bloodelf dame er bedre ;) men troll ser ikke ut.

8635236[/snapback]

Syns ikke BE er så gay, isåffal med det rette geare

Night Elf Male er de kuleste:D

Skrevet

Draenei Male uten tvil. Se på beina da! Får nesten lyst til å slå meg selv hver gang eg ser en slik character. Takk gud eg rerolla te Horde

Skrevet
men så har d sæ jo sånn at Night Elfs ser bæst ut :yes:

orc, dwarf female og gnome e styggast :)

Edit: når æ tænke mæ om så e ikkje Human Male så stygt alika væll.. kunn ænkelte ;)

8504905[/snapback]

Uff, hater walk-animasjonen til nelf male :p

Digger Undeads :) Har jo beste animasjonene imo, liker spesielt undead warriors.

Kompis av meg har en 70 fury warrior som det alltid er morsomt å ta med til SM Cath når han ikke sitter på dataen hvis vi er på lan :p

Skrevet

Skal vi se.. alliance er generelt stygt. Orc males har en utrolig hemmet walk-animasjon, troll males er kule, men ser ikke ut med bukser.

Jeg er en troll-elsker. Personligheten deres er så fantastisk! Imo er troll den klassen med mest stil, egentlig. Troll er liksom en "birase", som ikke har stort med historien å gjøre, bare en merkelig gjeng som fungerer godt som urbefolkning. De er bare elsk! <3

Skrevet (endret)

Da har vi vel egentlig etablert at ALLE rasene er de styggeste rasene i WOW, da.

Akkurat som at de som spiller en rase tror Blizzard HATER akkurat deres rase i hver patch.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)
Da har vi vel egentlig etablert at ALLE rasene er de styggeste rasene i WOW, da.

8638689[/snapback]

Det er ivertfall ikke langt i fra! Men Human Female er egentlig ganske sexy :p

Endret av Selvin
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

styggest: orc female JUCK :p

KULEST: draenei (L)/ Troll

Skrevet (endret)

Har alt som er smått!

Spes Dwarf Female! og alle gnomes

(dwarf females er helt feil i spillet i forholde til warcraft bøkene og historien) De mange skjegg!

Endret av bjorns_1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...