Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?


jimy

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Men original chips biff&løk er en ganske så grei etterfølger.

8288444[/snapback]

Altfor mye hvitløk til at den er forsvarlig å spise.

8299016[/snapback]

 

Er den smaksatt med hvitløk? :dontgetit:

8299136[/snapback]

Den har både løkpulver og hvitløkspulver.

8299165[/snapback]

 

Bevis ... :hmm:

8301330[/snapback]

Hadde tilfeldigvis en pose i søppelet. Stinker hvitløk.

 

post-24696-1175618948_thumb.jpg

8301540[/snapback]

 

"Stinker" hvitløk blir vel en aldri så liten overdrivelse. Jeg har selv knasket i meg av dette utmerkede chipset, og aldri fått med meg noen utpreget stank av hvitløk. Greit nok, chipset blir ikke noe dårligere av den grunn uannsett.

 

Bare så jævla synd at man kun får tak i snadderet på noen få kvalitetsbevisste gourmet-butikker. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men original chips biff&løk er en ganske så grei etterfølger.

8288444[/snapback]

Altfor mye hvitløk til at den er forsvarlig å spise.

8299016[/snapback]

 

Er den smaksatt med hvitløk? :dontgetit:

8299136[/snapback]

Den har både løkpulver og hvitløkspulver.

8299165[/snapback]

 

Bevis ... :hmm:

8301330[/snapback]

Hadde tilfeldigvis en pose i søppelet. Stinker hvitløk.

 

post-24696-1175618948_thumb.jpg

8301540[/snapback]

 

"Stinker" hvitløk blir vel en aldri så liten overdrivelse. Jeg har selv knasket i meg av dette utmerkede chipset, og aldri fått med meg noen utpreget stank av hvitløk. Greit nok, chipset blir ikke noe dårligere av den grunn uannsett.

8301820[/snapback]

Nå er det ikke en selv hvitløkslukta er verst for. :D
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Slutt med denne massequotinga, heilt undøvendig å ha historikk frå 10 tidlegare innlegg.

 

Fant forresten Maarud Original Biff & Løk i dag på Coop Mega.

8307899[/snapback]

 

Hysj :ph34r: Forsøkte jo å sette en rekord. :p

 

Takk for tipset ang. butikk som fører den overmåte overlegne chipsen. Har ikke sjekket hva Coop-butikkene har, men alle de andre jeg handler ved har bare "Original med salt". Synd at butikkene er stengt nå. Tabba meg ut på ølkjøp også, fordi denne skinnhellige kommunen har bestemt at ølsalget skulle stopp kl. 1800 i dag. Chips uten øl, er som fotball uten ball. :hrm:

 

Men så har jeg jo bare 20min. til Svinesund. Så i morgen må det bli en liten tur. :)

Lenke til kommentar

Chipsen var god den, inga tvil om det, sterk på smak, dip var unødig. Litt lite i posen riktignok. Konsistensen var fin, den hadde ein naturleg tyggefølelse.

 

Likevel slår den ikkje Sørlandschipsen som ligg i skapet og ventar på meg. :love:

 

Hadde 3 av dei beste typane chips i går, Maarud Original Biff & Løk, Sørlandschips Spansk Paprika og Cheese Doodles (sistnevnte er lite omtalt her, men fabelaktig god. Ein liten ulempe at det heng igjen på fingrane det neste døgnet, men vaskar du deg med tannkrem går det fint.)

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt det der med at noen typer chips har 45% mindre fett... Fett er jo tingen. Som slagordet til Sørlands chips (tror jeg) er: Livet er fett!  :D

8315785[/snapback]

 

Superchips du mener nå tenker jeg. Er heller ikke mye fan av "40% mindre fett her, 120% mindre sukker der", men Superchips er steike digg.

:dribble:

Lenke til kommentar

Det med at du stinker hvitløk etter original chips biff&løk.. er da inderlig ikke ditt/vårt(potetgull-kjennere) problem at nordmenn ikke har kommet langt nok til å akseptere hvitløk som et krydder i dagliglivet enda.

 

I spania for eksempel er hvitløk et dagligdags krydder på lik linje med salt, pepper, basilikum and so on. Ingen der som fnyser på nesa og oppfører seg som om du har massakrert en barnehage om du har hvitløksånde. Nordmenn trenger å vokse opp på akkurat det feltet.

 

Personlig har jeg ei hvitløksflette i kjøleskapet til alle tider, så om noen ikke liker hvitløk bør de holde seg langt unna meg. :p

 

Fikk forresten utrolig lyst på potetgull med salt&eddik. Har smakt en nydelig australsk en, men husker ikke navnet. :/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Superchipsen ifra Maarud er også en sikker vinner, av de to smakene liker jeg salt best, men paprika er ikke forferdelig den heller.

8292603[/snapback]

Det er da vitterlig tre smaker. Salt, paprika og salt og pepper./b]

8299026[/snapback]

 

Mulig det finnes tre, men jeg har aldri sett den salt og pepper smaken.

8300433[/snapback]

 

superchips.jpg

 

De har den på ICA der jeg bor.

8300585[/snapback]

Fant faktisk Superchips med enda en smak i dag, nemlig dill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...