Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?


jimy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
And the winner is....Sørlandschips Spansk paprika med persille!

Eg har smakt det meste av chips i mitt omegn, men aldri kome over noko så godt som denne chipsen. På smak er den fortreffeleg, konsistensen er kjempe, ein verdig vinnar. Dei andre typane Sørlandschips er heller ikkje å forakte, det føles naturleg og smakar nydeleg.

8256426[/snapback]

 

 

What he said

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
And the winner is....Sørlandschips Spansk paprika med persille!

Eg har smakt det meste av chips i mitt omegn, men aldri kome over noko så godt som denne chipsen. På smak er den fortreffeleg, konsistensen er kjempe, ein verdig vinnar. Dei andre typane Sørlandschips er heller ikkje å forakte, det føles naturleg og smakar nydeleg.

8256426[/snapback]

 

 

What he said

8270061[/snapback]

 

Should not have been spoken. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sørlandschips generelt er det beste potetgullet, etterfulgt av diverse random typer fra Maarud og Kims.

8277022[/snapback]

 

Mulig at det er generelt, "random" best, men her er vi vel ute etter det ultimate knasket?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Og Sørlandschips er det beste knasket. :yes:

 

Poll anyone?

8277443[/snapback]

 

Du må komme med bedre begrunnelse enn bare å si at svineriet ditt er "best". For min del vil jeg si at Sørlandschips er slurvete kuttet, og stekt i en mindreverdig olje. :) Maarud Original Chips derimot, er produsert etter grunnleggende prinnsipper, og stekt i kvalitetsolje. :thumbup: Og det merkes på smaken, hvis man har noen smak igjen da, etter å ha forgiftet smaksløkene med mindreverdig "snaks" fra Sørlandet ... :whistle:

Lenke til kommentar

Sørslandschips er steikt i peanutolje, samme er Maarud original.

Noko meir du lurte på?

 

Sørlandschips har konsistensen god chips skal ha og sist men ikkje minst den fabelaktige smaken.

Korleis chipsen er kutta bryr meg fint lite, men kan ikkje hugse å ha reagert på at Sørlandschips er utprega dårleg kutta.

 

Sidan du er så pågåande skal eg kjøpe Maarud Original Biff og Løk i dag.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sørslandschips er steikt i peanutolje, samme er Maarud original.

Noko meir du lurte på?

 

Sørlandschips har konsistensen god chips skal ha og sist men ikkje minst den fabelaktige smaken.

Korleis chipsen er kutta bryr meg fint lite, men kan ikkje hugse å ha reagert på at Sørlandschips er utprega dårleg kutta.

 

Sidan du er så pågåande skal eg kjøpe Maarud Original Biff og Løk i dag.

8279143[/snapback]

 

Gratulerer! :fun: Du gjør et riktig valg, og jeg vedder tungen min på at du aldri vil se deg tilbake. ;)

Legg da merke til at Maarud Original Chips består av skivet potet som er lik i tykkelse og omkrets. Dette kan man ikke si om Sørlandschipset. Peanøttolje kan fåes i ulike kvaliteter ...?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg antar då at du veit kva type olje dei forskjellige fabrikkane nyttar og kva for ei som er best. :)

8279336[/snapback]

 

Det merkes på smaken.

 

Og i tillegg kan jeg føye til at det kan være stor forskjell på potetkvaliteten. Kan forøvrig anbefale deg Tzatziki som dipp til delikatessen du skal forlyste tannebissene med idag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg synest Sørlandschips er best, betyr det at den beste olja blir brukt på Sørlandschips?

8279370[/snapback]

 

Hvis du ikke har smakt min variant, så har du vel et heller dårlig grunnlag for bedømmelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...