Gå til innhold

TES: Xbox 360 vs PS3 Gates of Oblivion Comparison

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oblivion PS3 gameplay. Video kvaliteten er ikke den beste, men det ser veldig bra ut. Loading tiden er bra og fin flyt i videoen

Kilde

Xbox 360 vs PS3 Gates of Oblivion Comparison

Video

Video HD

Endret av ohlala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om det blir forskjellige "saves" på ps3 på de forskjellige brukerene?

Slik at forskjellige medlemmer av familien kan ha hver si account.

Dette er vel selvsagt, men trenger bare en bekreftelse.

Skrevet
Flott at oblivion støtter mus og tastatur for de som ønsker å benytte seg av det. Resten får bruke kontrolleren.

8252772[/snapback]

Ne-ei, kødder du? på ps3?

Skrevet

Er PS3-versjonen en "oppgradert" versjon av den for 360? F.eks at man har større teksturer og sånt? Hvis den er identisk med 360-versjonen så burde vel loadingtidene være kraftig forbedret da PS3 er raskere enn en 360.

Skrevet
Er det bare meg eller er ps3 versjonen mye lyseren enn 360 versjonen?

8252782[/snapback]

Har jeg også merket, men er vel bra det.....ikke sant??

8252797[/snapback]

Det spørs...eller?

Væt itj æ næi....men lyshetsgraden går det jo an og stille på...så det er vel egentlig smak og behag :)

Skrevet
Hvis den er identisk med 360-versjonen så burde vel loadingtidene være kraftig forbedret da PS3 er raskere enn en 360.

8252805[/snapback]

Som å be om bråk...

Men tøfft at man kan spille med mus og tastatur, Men håper ikke det blir standard på alle spill, da spesiellt fps. Kjedelig hvis "alle" bruker det på nett, så man ikke har sjans å spille med six axis'en

Skrevet (endret)
Hvis den er identisk med 360-versjonen så burde vel loadingtidene være kraftig forbedret da PS3 er raskere enn en 360.

8252805[/snapback]

Som å be om bråk...

Men tøfft at man kan spille med mus og tastatur, Men håper ikke det blir standard på alle spill, da spesiellt fps. Kjedelig hvis "alle" bruker det på nett, så man ikke har sjans å spille med six axis'en

8252926[/snapback]

Thats right....blir ikke helt rettferdig det nei...kommer sikkert til å bli egne servere for mus-spillere og sixaxis spillere. Samme som med Xbox live på 360 og vista blir vel sikkert noe lignende der og...eller er jeg helt på jordet nå?

Btw: Noen som vet om den patchen som skulle oppdatere 360 versjonen av oblivion har kommet?

Endret av mX
Skrevet

Spillet er fantastisk, både på 360 og på PS3. Det er ikke store forskjellene på de to versjonene, bortsett fra Knights of the Nine som er inkludert i PS3-versjonen.

Og Toska92, du kan lage så mange saves du vil.

Skrevet
Og Toska92, du kan lage så mange saves du vil.

8253006[/snapback]

hehe...har savet over 500 ganger på oblivion jeg :blush: ...har nok sittet noen timer og spillt :innocent:

Skrevet

Ser ganske likt ut, bortsett fra at også her er bilde mye mattere i forhold til 360 versjonen. Finn frem bildeinstillingene på kontrollern folkens :p

Skrevet
Man ser på videoen over at frameraten er noe bedre på ps3 versjonen, samt at spillet ikke hakker ved lasting av spillverdenen, hvor xbox 360 versjonen får massive framdrops og en loading tekst kommer fram.

8252957[/snapback]

Ikke rettet mot Mgs..

Men seriøst ass... Ser det er flere folk som kommer med kommentarer om det ene og det andre. Hva satan har det å bety? Blir virkelig spille så innmari dårlig ved litt framedrops, litt loading.. DET MENER IKKE JEG! Jeg nyter spiller i skjønneste orden. Og jeg pleier som regel å nyte spillene ut ifra hvordan det er å spille det. Historie, kontroller, osv, osv. Om det kommer en single framedrop, eller en tekst som sier "Loading" fra eller til. Slutter ikke jeg å spille, men venter i ro på at spillet skal komme til seg selv, og fortsette med min flotte ferd gjennom det flotte landskapet...

(Sikkert feil av en moderator å skrive dette, men skriver det som en vanlig bruker!)

Skrevet

Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Bethesda var kommet veldig langt i utviklingen av Oblivion da det ble bestemt at det også skulle komme til Xbox 360. Når har de jo hatt et år på seg til å optimalisere det for PS3 så det skulle nå bare mangle at det ikke så hakket vassere ut, eller hadde bedre flyt.

Og, jeg syns det er bra at spillet har kommet til PS3 også. Det er så bra at det bør spilles av flest mulig.

Skrevet
Man ser på videoen over at frameraten er noe bedre på ps3 versjonen, samt at spillet ikke hakker ved lasting av spillverdenen, hvor xbox 360 versjonen får massive framdrops og en loading tekst kommer fram.

8252957[/snapback]

Ikke rettet mot Mgs..

Men seriøst ass... Ser det er flere folk som kommer med kommentarer om det ene og det andre. Hva satan har det å bety? Blir virkelig spille så innmari dårlig ved litt framedrops, litt loading.. DET MENER IKKE JEG! Jeg nyter spiller i skjønneste orden. Og jeg pleier som regel å nyte spillene ut ifra hvordan det er å spille det. Historie, kontroller, osv, osv. Om det kommer en single framedrop, eller en tekst som sier "Loading" fra eller til. Slutter ikke jeg å spille, men venter i ro på at spillet skal komme til seg selv, og fortsette med min flotte ferd gjennom det flotte landskapet...

(Sikkert feil av en moderator å skrive dette, men skriver det som en vanlig bruker!)

8253233[/snapback]

Helt sant.. Men er ikke poenget med alle disse videoene å trekke fram de minste forskjeller? Vi har hatt 10 tallsvis med tråder hvor man har sett på multiplattform titler som man har påpekt små forskjeller på. F.eks. xbox 360 versjonen har ørlite bedre teksturerer folkene i bakgrunnen, ser ut som om at ps3 versjonen er litt for lys, osv osv.. Men det som er sannhenten er at ingen av disse forskjellene gjør spillene nevneverdig dårligere.

Skrevet
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3450

8252957[/snapback]

Jeg har spillt Oblivion på 360 i litt over 200 timer, og ikke merket noe framedrops når jeg rir/går over landskapet? Har du Oblivion til 360?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...