Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Til alle interesserte: Hvor lenge varer batteriet på deres telefon? Mitt varer maks 2 dager ved under normal bruk.

8679364[/snapback]

Jeg lader vel annenhver dag, men jeg bruker dog telefonen mye. Blir noe musikk, en del kabalspilling, (jeg har fått dilla på kabal! :p ), litt surfing, en del sms og MSN.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har denne mobilen ir?

 

på hjemmesiden til htc står det at den har det, men andre norske tester sier det motsatte...

 

-hvis den har ir.., hva kan jeg bruke det til da ( bare sende filer, eller kan man bruke den til mer...)

8674681[/snapback]

 

..... :ph34r:

Lenke til kommentar
har denne mobilen ir?

 

på hjemmesiden til htc står det at den har det, men andre norske tester sier det motsatte...

 

-hvis den har ir.., hva kan jeg bruke det til da ( bare sende filer, eller kan man bruke den til mer...)

8674681[/snapback]

 

..... :ph34r:

8682862[/snapback]

Nei, den har ikke det? Hva skal du med det? Ir er jo en teknologi som var moderne for mange år siden. Bltann og USB holder jo i massevis. :)

Lenke til kommentar
Kansje er jeg sinnsykt tett i pappen...eller:

 

er det ikke mulig å ha norsk T9 ordliste på denne telefonen?

 

Og hvordan skifter man evt til den?

8689026[/snapback]

 

Og en annen ting. Jeg klarer ikke se når jeg har motatt og sendt meldinger. Hvordan ginner jeg ut dette?

Lenke til kommentar
Ny melding, hold inn stjerne, velg XT9 Norsk.

 

Gå inn i meldingsfunksjoner, SMS, meny og verktøy, alternativer. Trykk på vis og kryss av for vis klokkeslett og dato. Lett ;)

 

-KJ

8689068[/snapback]

 

Thanks :)

 

Men fortsatt så ser man kun dato fra meldinger fra dagen før. Det virker somom klokkeslett kun kommer opp på dagen i dag??

Lenke til kommentar

Er det andre som har problemer med å koble til telefonen med USB? Jeg får riktig lyd når jeg kobler i, Active Sync kommer opp og søker, men jeg får bare "Not connected" og en troubleshooter som konkluderer med at alt er i orden.

 

Støtter for øvrig han ovenfor her som er fornøyd med telefonen, men ikke med Windows. Det er vel nesten å forvente at enkelte ting skal være litt anderledes, men jeg synes det er litt tungvint å måtte gå inn i programoversiekten og stanse f.eks kameraet. Det burde vært slik at telefonen stengte nes applikasjonene du ikke bruker enten med en gang eller etter et par minutter.

 

Veldig praktisk med exchange, spesielt delt avtalebok :D

Lenke til kommentar
Bruk Dangaards Operatørkonfigurator.

http://www.smartmobil.no/Article617.phtml

 

Koster kr. 5,- men du slipper maset. :)

8700564[/snapback]

 

Fra siden:

 

Følgende nye terminaler er nå støttet: HTC S620, HTC S310, HTC P3300 og HTC P3600. Konfiguratoren fungerer fra før på Qtek 9000, 9100, 8300, 8310, 8500, S200 og HTC MTeoR og TyTN.

 

Det fungerer uansett eller? Isåfall - *laste ned* :)

Lenke til kommentar
Ny versjon av smartphone stk har kommet:

 

http://www.e-natives.web.id/

 

:)

 

(skal også fikse treghets problemmet som noen har med tidligere versjoner)

8698410[/snapback]

 

Testet denne nå, fungerer veldig bra. Eneste jeg synes er negativt med toolkiten er at "rød telefon" blir brukt som copy/cut verktøy og jeg får ikke brukt den til å avslutte alle programmer, men dette er jo bare en tilvenningssak. Må bare bruke "huset" i stedet.

 

Glem det over...man kan jo selvfølgelig fjerne denne funksjonen :-)

 

Er det noen som vet om noen tøffe layouter til WM6 og som er tilpasset S710?

Endret av el-thorre
Lenke til kommentar

Heisann..

 

Jeg skal installere skype på telefonen, eller, det er nå iallefall planen..

 

Jeg får ei exe fil jeg skal installere på maskina, så når jeg kobler til enheten, så skal den installere det automatisk. Der stopper jeg.. Jeg går ut ifra at den instalerer via ActiveSync, noe som min telefon faktisk ikke greier å fine ut av. Mulig det er PCn også, men har prøvd på fler forskjellige, så jeg tror neppe det er det.

 

Jeg finner ingen muligheter for å koble opp telefonen min mot PCn. Når jeg ikke gjør det, så blir det vanskelig og instalelre skype.

 

Håper noen skjønner problemstillinga mi, og kan hjelpe meg..

 

BTW: Snakka med en på jobben, han snakka noe om at hvis jeg fikk tak i ei .cab fil, å la den inn på minnekorte, og installerte det derfra, så skulle ting funke, men finner ikke det.. Noen som vet noe om det?

 

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Jeg finner ingen muligheter for å koble opp telefonen min mot PCn. Når jeg ikke gjør det, så blir det vanskelig og instalelre skype.

8746063[/snapback]

Hva mener du med dette? Hvis du har installert ActiveSync 4.5 så er det jo bare å koble til telefonen, så vil den synkronisere og installere programmer.

 

 

Forøvrig er linken til CAB-filen her:

http://www.skype.com/go/getskype-pocketpc-smart-cab-beta

Legg den som sagt på minnekortet og "start" den fra Filutforskeren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...