Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om du laster ned store filer?

 

1 Mbps er nå fremdeles mye mye raskere enn EDGE. Så hvis siden blir lastet raskere er det telefonen som er flaskehalsen...

8824094[/snapback]

 

Har ikke prøvd dette. To be continue....

 

Regner med at det er telefonen som er flaskehalsen.

Lenke til kommentar

Er neppe telefonen. Går raskere her via WLAN enn via EDGE. Derimot ser det ut som telefonen sliter med såpass store sider? Noen andre som opplever dette?

 

EDIT: Ser ut som den er mye kjappere i Opera (mobile-versjonen, ikke mini) enn i IE.

 

EDIT2: Går heller ikke smooth å scrolle rundt på siden ...

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Er neppe telefonen. Går raskere her via WLAN enn via EDGE. Derimot ser det ut som telefonen sliter med såpass store sider? Noen andre som opplever dette?

8830828[/snapback]

Det kommer an på hvor store "såpass store sider er". Hvis vi snakker forsiden på VG.no så har jo den haugevis med bilder og er lang som et vondt år, det er ikke så merkelig at telefonen sliter med den... ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et brennhett tips til alle som er lykkelige eiere av denne telefonen: Akeksoft Webcamera Plus. Lar deg bruke telefonen som webcam over USB, Bluetooth, EDGE, 3G og ikke minst WIFI(!). Har nettopp kjøpt og testet programmet, og det fungerer strålende. Bildekvaliteten telefonen leverer over WIFI er bedre enn det ordinære USB-webkameraet mitt leverer, og det er et kostbart webkamera. Med Webcamera Plus tipper jeg S710 er ett av verdens minste og desidert beste WIFI-kameraer.

Lenke til kommentar

Fikk i dag min S710 i posten. Strålende fornøyd! :) Men et lite problem...

 

Går fra en SE K800i til HTC S710. Har tidligere synket K800'n med Outlook og lagret denne filen som en *.pst-fil. Nå har jeg installert Activ Sync og koblet til telefonen. Tilkoblingen fungerer fint, får lagt inn sanger på minnekortet og den har tydeligvis kontakt med telefonen.

 

Har kommet opp en rute hvor den spør hva jeg ønsker å synce og jeg har krysset av for kalender, kontakter og notater.

 

Det står at Activ Sync synkroniserer, men ingen verdens ting skjer...

 

Noen som kan hjelpe meg? Hadde satt stor pris på det. Orker ikke legge inn alt på nytt liksom.

Lenke til kommentar
Prøvde programmet nettopp nå og det var tøft, bortsett ifra at det var noen bugs...

Hver gang jeg koblet telefonen min til PC'en via USB så ble skjermen på telefonen og pcen grønn og rosa. Noen som har opplevd det samme?

8890073[/snapback]

 

Yeez. Jeg har samme problem, samt at jeg får dårlig frames. Hva slags instillinger brukere dere på oppløsning og kvalitet?

Noen som vet om det er mulig å zoome ut? Hadde ikke tenkt å ha mobilen på andre siden av rommet når jeg skulle teste webcam funksjonaliteten :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har et spm!

Jeg letet i tråden, men klarte ikke finne det(kanskje jeg er litt dum, men uansett), er det noen som har funnet ut om det er mulig å slette flere enn én melding om gangen? Jeg aner ikke hvordan og det irriterer vettet av meg. En såpass god og dyr mobil burde kunne slette mer enn en melding om gangen synes nå jeg.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg har et spm!

Jeg letet i tråden, men klarte ikke finne det(kanskje jeg er litt dum, men uansett), er det noen som har funnet ut om det er mulig å slette flere enn én melding om gangen? Jeg aner ikke hvordan og det irriterer vettet av meg. En såpass god og dyr mobil burde kunne slette mer enn en melding om gangen synes nå jeg.

Noen som har noen tips?

8915754[/snapback]

Start --> Meldingsfunksjoner --> SMS --> Mapper --> Meny --> Fjern SMS

 

Da sletter du alle meldingene. ;)

 

Syns meldingsfunksjonen er veldig tungvin og innviklet på denne telefonen, men så er det vel ikke det som er hovedområdet til denne telefonen heller..

Lenke til kommentar

Er det noen her som har det problemet at bakgrunnslyset på telefonen ikke slår seg av med mindre man slår på tastelåsen?

 

På min så bare fader lystyrken ned til svakt, og slik forblir det. Når jeg legger fra meg telefonen så må jeg ha på tastelåsen for at lyset skal slå seg helt av. Første gangen dette skjedde, gjennoppretta jeg fabrikkinnstillingene, og da ordna det seg. Men etter en liten stund igjen skjedde det samme.

 

Det har oppstått helt plutselig, uten at jeg har innstallert noe eller endret på noen innstillinger. Samme hva jeg gjør med innstillingene så slår lyset seg aldri av uansett.

 

Noen som har erfart det samme, eller som har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...