Gå til innhold

Hvor Mange Røyker Her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil aldri bli dum nok til å gå videre derfra (hasj osv...)

8256204[/snapback]

Den var ny.

Aldri hørt om noen som har gått fra tobakk til narkotika :!:

 

 

Prater om folk som har gått til tyngre stoffer på grunn av manglende effekt.

 

8259226[/snapback]

Som regel prøver de fleste tobakk og alkohol lenge før de prøver hasj, så det er vel heller tobakk og alkohol som leder til sterkere stoffer eller? Hele den teorien med at noe (hasj) fører til sterkere stoffer er bare tåpelig og har blitt motbevist som bullshit flere ganger. Det siste jeg vil gjøre etter å ha røyka er å ta et annet stoff. Det er vel heller forbudet mot cannabis som gjør at folk prøver andre stoffer da de må skaffe cannabis fra et kriminelt miljø som gjerne tilbyr mange andre stoffer.

Lenke til kommentar
Som regel prøver de fleste tobakk og alkohol lenge før de prøver hasj, så det er vel heller tobakk og alkohol som leder til sterkere stoffer eller? Hele den teorien med at noe (hasj) fører til sterkere stoffer er bare tåpelig og har blitt motbevist som bullshit flere ganger. Det siste jeg vil gjøre etter å ha røyka er å ta et annet stoff. Det er vel heller forbudet mot cannabis som gjør at folk prøver andre stoffer da de må skaffe cannabis fra et kriminelt miljø som gjerne tilbyr mange andre stoffer.

8259942[/snapback]

Jeg er fullstendig klar over at det at hasj fører til sterkere stoffer er bullshit, det bare blir hevdet at det gjør det hele tiden.
Lenke til kommentar
Jeg driter fisker!  :ohmy:

8261983[/snapback]

 

 

Det må da være særdeles ubehagelig..

 

Forøvrig så er jeg en stolt eksrøyker..Altså slutta og røyke og er meget stolt over og ha klart det..Nå klarer jeg ikke røyklukt og går hvis noen fyrer en røyk innendørs.Ufyselig lukt.

 

 

Edit: 1,5 år røykfri nå.. :thumbup:

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar
er 21 år og har aldri røkt. Og må si at jeg hater folk som står på perronger, busstopper og lingnende med en røyk i hånda. Stinker og viser ingen hensyn til andre folk som også venter på toget eller bussen.

Skal vi først dra fram hat osvosv kan jeg vel nevne at du heller ikke viser særlig hensyn til røykere da du vil ha dem vekk fra bussperonger og togperonger ++

 

Røykeloven kom for at røykerne skulel gå ut å røyke, og det har de gjort.

Hvor skal de gå nå, skal dere jage dem ned i kloakkørene når de skal røyke eller noe?

Lenke til kommentar
er 21 år og har aldri røkt. Og må si at jeg hater folk som står på perronger, busstopper og lingnende med en røyk i hånda. Stinker og viser ingen hensyn til andre folk som også venter på toget eller bussen.

Skal vi først dra fram hat osvosv kan jeg vel nevne at du heller ikke viser særlig hensyn til røykere da du vil ha dem vekk fra bussperonger og togperonger ++

 

Røykeloven kom for at røykerne skulel gå ut å røyke, og det har de gjort.

Hvor skal de gå nå, skal dere jage dem ned i kloakkørene når de skal røyke eller noe?

8264348[/snapback]

 

vel, viser kanskje ikke hensyn til røykere som røyker på plasser jeg noen ganger må oppholde meg.

 

Men hva med folk som har allergi mot røyk? Jeg hadde astma når jeg var mindre og blant annet passiv røyking sørget for at jeg fikk problemer med å puste, rant som bare det fra øynene. Tenk på det neste gang du røyker. Og for min del kan røykere gjerne gå ned i kloakken.

 

 

 

Og siden vi først snakker om irriterende plasser å røyke så missliker jeg også de som står i døråpninger på butikker/skoler og andre plasser som andre folk kan gå.

Joda, det bruker å stå skilter hold 10m avstand osv, men hvor ofte bryr folk seg om dem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...