Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er noen av de veldig uheldige, som har en hårete far...

Problemet er vel balla, og beina, ser ut som jungel, enkelt og greit. Ville nok aldri ha vist meg offentig med kortbukse/shorts.

 

Har tenkt på å barbere det vekk, men gidder ikke ta drittjobben vær uke heller, skulle hatt noe som kunne fjernet det permanent. Og har hørt om en form for laser, som sender ut så sterkt lys, at du brenner i stykker hår-rota. (hvis du har mørke hår)

Har lyst til å prøve, men sånne lasere er dyre, og en "hår-fjernings-kirurg" er litt pinlig å gå til (og dyrt).

 

Noen som har erfaringer med en slik laser?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-14 13:01, skrev SnowDOG_:

Har aldri skadet meg når eg har brukt barberhøvel! Pyser som ikke tør. Hmm var ganske pyse my self før eg fant ut at det var null fare. Det er deilig å ikke ha noe hår der. Man føler seg mer SEXY!
:grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-14 13:06 ]</font>


 

Der sa du det :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-14 12:12, skrev Krissern:

Hmm joda det går fint for damene som har kjønnsorgan som går innover
:grin:
for oss gutter er det vel litt kjipt hvis et defekt barberblad kutter den feite blodåra som går over vår aller helligste:(


 

Auuuu, det høres ikke godt ut! Tenk å dø av blodtap i pikken.

Lenke til kommentar

Ehh, et lite (teit) spørsmål: Har hørt at er folk som har hår på selve pikken, altså ikke bare på julenøttene og området rundt, men nærmest opp til tuppen. Er dette vanlig? Må jo være grusomt å være jente da!! Og så må det se litt....apekatt ut! Pelsmonsteret.

 

Angående barbering: tror jeg dropper det til en fremtidig dame vil jeg skal gjøre det. Ofrer ikke såpass for en fydle-flørt :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-14 13:01, skrev SnowDOG_:

Har aldri skadet meg når eg har brukt barberhøvel! Pyser som ikke tør. Hmm var ganske pyse my self før eg fant ut at det var null fare. Det er deilig å ikke ha noe hår der. Man føler seg mer SEXY!
:grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-12-14 13:06 ]</font>


 

+ Den ser større ut :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-14 15:52, skrev JohndoeMAKT:

veet krem er forbudt å selge i mange land, fordi det kan fucke deg bra opp. Jeg tror det har noen stoffer som er ulovlig i Norge også (så på nyhetene).



 

Ja, det var flere som fikk (brann)skader på huden. Tror ikke det er klokt å bruke veet der nede nei :eek:!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...