Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja noe for ok.no.. Den faller vel i samme kategori som test av kald katode :smile:

Yummy kan vel sammenligne "prestasjonen" før og etter barbering.. Kanskje han kan alliere seg med Adawen :smile:

:roll:

Skrevet

ja! få en artikkel om dette.. jeg stemmer for at TST og gjengen skal teste det jeg. da dette er livets spill.. scorer man høyere uten hår? med eller uten talkum.. osv osv osv! noen andre som er enig i at det tilhører gamer-kategorien? :smile:

Skrevet

De hadde jo en overklokkings-test av barbermaskin tidligere i høst - hva med en fortsettelse av den? :razz:

Edit: Kremt... har fått inside-info om at det var overklokking av elektrisk tannbørste ok.no hadde for seg :razz:

@#hw.no@undernet

Alle som vil - skriv i min gjestebok

TGFKAB

[ Denne Melding var redigert av: BBC på 2002-12-15 23:45 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 23:42, skrev Fake:

nei. men resultatet av barberingen er et spill. får man mer mus med glatte baller?
:grin:

Tviler på det... Med mindre du drar ned boksa over alt du går slik at alle er klar over at du har barbert ballene....

Skrevet

nei. men det går ann å nevne det sånn subtilt i samtalene.....

så dere på tv2 igår eller? ally var kongebra.. ja forresten.. jeg barberte ballene mine i dag. :grin:

Skrevet

Quote:

Fake skrev (2002-12-16 00:12):

så dere på tv2 igår eller? ally var kongebra.. ja forresten.. jeg barberte ballene mine i dag.

Da dreg du! Synes forsåvidt denne posten ble litt off-topic. Men anyways, jeg har ikke barbert balla, og er stolt av det :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-15 22:56, skrev aurstad:

hehe ja noe for ok.no.. Den faller vel i samme kategori som test av kald katode :smile:

Yummy kan vel sammenligne "prestasjonen" før og etter barbering.. Kanskje han kan alliere seg med Adawen :smile:

:roll:

Ja, vi venter jo spent på neste artikkel fra Adawen. Artikkel med illustrerende bilder .....

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-16 01:30, skrev durabit:

Ja, vi venter jo spent på neste artikkel fra Adawen. Artikkel med illustrerende bilder .....

Jepp - kommer om kort tid, skulle kommet nå - men fyllesjuka kom å tok meg.. ;)

Skrevet

1. Det klør nedentil fordi røret ligger over sekken. Dvs lite lufttilgang og klam hud. Hvis man har en benner gjevnlig, så hjelper det mye.

2. Det hjelper ikke og barbere for og forhindre kløing, det blir faktisk mer klamt :sad:

3. Man gir naturligvis F@en i punkt 2, da barbering gjør at røret ser lengere ut :grin:

4. Bruk saks på områdene du vil ha litt hår på. Det ser sinnsvakt dumt ut hvis man er helt glattbarbert rundt og nedover, når det henger en dott på oversiden på størrelse med en tennisball.

5. Hvis man barberer seg i dusjen under rennende vann, så trenger du ikke barberskum.

6. Veet/hårfjerningskrem inneholder amoniakk.

Bruk den der dere tør...

7. Ikke glem rassen.

8. Bruk ALDRI maskin, aldri.

9. Lykke til.

Skrevet
Quote:

Den 2002-12-15 10:16, skrev Dan Hansen:

Jeg må si det er imponerende at så mange av dere faktisk
har
hår der nede ... :razz:

Men så er det sikkert en del som ikke har sex så ofte! if ever :grin:
Skrevet

Har akkurat skumlest hele denne topicen og vil si bare en ting...

Har fått vite mer enn nok om enkelte folk sine vaner her inne på forumet og håper for guds skyld ikke at noen starter en topic med hvorfor sex er godt?!

Det kan bli vel disgusting

Skrevet

hmmm.. de sier at barbering kan være en sensuell lek.. men er det egentlig så sensuellt med en fyr som står på alle fire, mens dama står og barberer rundt fiseringen? nei dette er nok arbeid best utført ALENE! :grin:

Skrevet

Quote:

Fake skrev (2002-12-16 17:54):

hmmm.. de sier at barbering kan være en sensuell lek.. men er det egentlig så sensuellt med en fyr som står på alle fire, mens dama står og barberer rundt fiseringen? nei dette er nok arbeid best utført ALENE!

Du kan da gå til lege :razz:

_????_

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...