Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?


Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nemi er genialt!

 

ingenting overgår den gale dama! :woot:

 

Jepp. Mange Nemi wannabes og se for tiden også faktisk :shrug:

 

tenker du på gothere da eller?

goth moten har vært inn i høst da.. noe som egentlig er tragisk, men den er ute igjen nå, så en del av babegotherne forsvinner nok..

 

og så har man de som er litt som meg.. som liker klesstilen til gotherene og holder seg til den.. (jeg har litt anderledes stil igjen men jah) og så har man satanister da.. som noen ganger ser ut som gotherne..

 

var det dette du mente? :roll:

 

 

back to topic.. hårfjerningskrem funker nok bra. men da bør man være veldig forsiktige med tiden kremen er på huden, som K-DoG sa.. den kan forårsake brennmerker, og det kan vi ikke ha noe av.. men det skal nok litt til å få det.

personlig har jeg testet hårfjerningskrem på leggene og det funker fett, hvis man ser bort ifra at håra vokser ut etter to-tre dager.. (derfor vokser man leggene i stedet :wink: ) men det jeg skulle frem til var at jeg har aldri fått no brannsår.. så jeg vil tro det funker fint å bruke det. spess enkelt tror jeg derimot ikke det er..

 

først smøre kremen på, så stå der med hårjerningskrem rundt hele stellet i fem-ti minutter eller no og så "rake" det av med en spatel.. hm..for at du skal få med deg alt av hår så må man "rake" ganske hardt.. høres vondt ut imo..

 

gå for høvvel! funker alltid best! :woot:

Lenke til kommentar
først smøre kremen på, så stå der med hårjerningskrem rundt hele stellet i fem-ti minutter eller no og så "rake" det av med en spatel.. hm..for at du skal få med deg alt av hår så må man "rake" ganske hardt.. høres vondt ut imo..

 

 

Rake hardt? :cry:

 

Tror jeg holder meg til høvelen, funker greit det.

Lenke til kommentar

Rake hardt?  :cry:  

 

Tror jeg holder meg til høvelen, funker greit det.

 

ja.. på en måte.. for.. kremen gjør hårene elastiske og geleaktige på en måte.. synes jeg huske da. så for å få vekk alt av hår da så må man dra spatelen fast nedover leggen.. eventuelt skrittet i deres tilfeller..

 

og .. jeg kom til å tenke på en ting.. *treig i hodet* :oops: krøllehår fra under beltestedet er en del tykkere og stivere enn legghår! i alle fall på jenter.. har ikke sammenliknet på gutter enda jeg :wink:

 

ergo: kremen må vel være lenger på og sånn.. og da er faren for brannmerker sikkert present! nei usj! høvvel! det egner seg nok best til shaveing nedi der! :yes:

 

edit: klarer ikke holde styr på fingrene mine i dag jeg.. leif på tur.. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...