Xtra Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Breaking Benjamin støttes.. Og så kan jeg legge til favorittbandet mitt Foo Fighters 8467208[/snapback] Breaking Benjamin er knall, kjøp Phobia dropp We're Not Alone Here. Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) The Fray - How To Save a Life ALLE BURDE HØRT DENNE SANGEN!! Nydeligste som finnes! 8394243[/snapback] Tok tipset ditt med The Fray. Ikke så aller verst den Sang ikke han derre fyren i idol "how to save a life" ? Syntest å ha hørt den før. Skal sjekke ut Anberlin også, nickelback kom jeg over når jeg var i USA i 2002 og har likt siden Så har jeg begynt å høre gjennom litt musikk fra the killers, virker ganske bra så langt. Så kan jeg jo nevne shinedown, thrice, taproot, coheed & cambria, switchfoot som et par tips å sjekke ut Og for all del, kom med flere tips Endret 6. mai 2007 av Shittu Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 The Fray - How To Save a Life ALLE BURDE HØRT DENNE SANGEN!! Nydeligste som finnes! 8394243[/snapback] Tok tipset ditt med The Fray. Ikke så aller verst den Sang ikke han derre fyren i idol "how to save a life" ? Syntest å ha hørt den før. Skal sjekke ut Anberlin også, nickelback kom jeg over når jeg var i USA i 2002 og har likt siden Så har jeg begynt å høre gjennom litt musikk fra the killers, virker ganske bra så langt. Så kan jeg jo nevne shinedown, thrice, taproot, coheed & cambria, switchfoot som et par tips å sjekke ut Og for all del, kom med flere tips 8551968[/snapback] Hørte på noen av sangene fra dem, og likte det kom også gjærne med flere tips The Used har også noen bra sanger ( f.eks. it's hard to say) og Augustana (med f.eks Boston) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Mye bra norsk musikk som er verdt å sjekke ut; Span, Gluecifer, Turbonegro, Johndoe m.m Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Fall Out Boy har også mange bra sanger Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Og Aerosmith, Guns N' Roses, Red Hot Chili Peppers og Green Day. Det jeg liker med rock er trommene, gitaren og vokalen. Det er fengende, rett og slett. Akkurat nå hører jeg Led Zeppelin - The Ocean. Men rock er en veldig vid gren, og hva skiller de forskjellige typene fra hverandre? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 AC/DC er jo bare best Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke om de hører til i denne sjangeren, men uansett; Def leppard og The killers annbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Def Leppard, AC/DC, Aerosmith, Guns'n Roses, Red Hot Chillipeppers, Green Day osv er ivertfall ikke det jeg kaller alternativ rock. Det er 80/90 talls musikk, og ikke noe galt med det, men alt dette er jeg ganske lei av for 10-15 år siden Men det er bra musikk for de som ikke har hørt det før. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Du har vell rett i det Men de som ikke har hørt på musikken til de bandene der går glipp av mye. er selv bare 14 år, så opplevde jo ikke akkurat musikken når den kom ut. men musikk fra 80 tallet er omtrent det eneste jeg hører på! Enkelte som er like gammel som meg er tilogmed så patetiske at de påstår at "gammel" musikk, er mye, mye dårligere enn Trance, hip-hop etc. :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Red Hot Chili Peppers, Incubus, Kaiser Chiefs, Led Zeppelin, Franz Ferdinand, Foo Fighters, The White Stripes, BigBang. Det er kos musikk. Skal se Incubus og Kaiser Chiefs på Hovefestivalen, det blir digg Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Du har vell rett i det Men de som ikke har hørt på musikken til de bandene der går glipp av mye. er selv bare 14 år, så opplevde jo ikke akkurat musikken når den kom ut. men musikk fra 80 tallet er omtrent det eneste jeg hører på! Enkelte som er like gammel som meg er tilogmed så patetiske at de påstår at "gammel" musikk, er mye, mye dårligere enn Trance, hip-hop etc. :!: 8689444[/snapback] Jeg synest diskusjonen rundt "god" eller "dårlig" musikk blir helt meningsløs, det blir omtrent som å få alle i verden til å bli enige om hvilken farge som er den fineste, eller hvilken mat som smaker best. Det viktige er at du hører på den musikken DU liker, ikke den alle andre liker. Endret 24. mai 2007 av Shittu Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Du har vell rett i det Men de som ikke har hørt på musikken til de bandene der går glipp av mye. er selv bare 14 år, så opplevde jo ikke akkurat musikken når den kom ut. men musikk fra 80 tallet er omtrent det eneste jeg hører på! Enkelte som er like gammel som meg er tilogmed så patetiske at de påstår at "gammel" musikk, er mye, mye dårligere enn Trance, hip-hop etc. :!: 8689444[/snapback] Jeg synest diskusjonen rundt "god" eller "dårlig" musikk blir helt meningsløs, det blir omtrent som å få alle i verden til å bli enige om hvilken farge som er den fineste, eller hvilken mat som smaker best. Det viktige er at du hører på den musikken DU liker, ikke den alle andre liker. 8689767[/snapback] Nei, men å si at klassikere, som fortsatt er husket og elsket er dårlig musikk funker bare ikke. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Rush er vel verdt å ta en kikk på. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Def Leppard, AC/DC, Aerosmith, Guns'n Roses, Red Hot Chillipeppers, Green Day osv er ivertfall ikke det jeg kaller alternativ rock. Det er 80/90 talls musikk, og ikke noe galt med det, men alt dette er jeg ganske lei av for 10-15 år siden Men det er bra musikk for de som ikke har hørt det før. 8688067[/snapback] Men så heter emnet rock/alernativ rock...altså, også annen rock Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Men så heter emnet rock/alernativ rock...altså, også annen rock 8690831[/snapback] Det stemmer visst det ja. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Rush er vel verdt å ta en kikk på. 8690614[/snapback] Kan du nevne noen bra sanger med dem? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Rush er vel verdt å ta en kikk på. 8690614[/snapback] Kan du nevne noen bra sanger med dem? 8694077[/snapback] Red Barchetta, The Camera Eye, Limelight, YYZ, Entre Nous og Freewill. For øvrig hele Moving Pictures-albumet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Noen her som liker arctic monkeys ? skikkelig bra band Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Må si jeg er skuffet over at Red Hot Chili Peppers havner under samme kategori som My Chemical Romance. Det er som å sammenligne Frp og Sv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå