Gå til innhold

Rock /Alternative Rock


Fun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger å velge ut  RHCP sager... hvilke tre synes dere er best? :)

8298853[/snapback]

 

Otherside er den første jeg kommer på. Liker også Easily, Under the bridge og Snow. Er ikke sikkert disse passer ditt formål, men gode sanger er det vertfall.

8333296[/snapback]

 

 

Ja, liker snow veldig godt i alle fall, men synes selv tell me baby er best :blush:

Lenke til kommentar
Rise Against. De har BARE brae sanger.

8301152[/snapback]

 

Hvis punk går under alt. rock så kan Rise Against nevnes, men det er et punkband.

 

Med Alt-rock tenker jeg automatisk på Fall Out Boy, Death Cab for Cutie, New Found Glory og andre depressive band.

8333564[/snapback]

Alternativ rock er en stor "sjanger" når en tenker på alle bandene som regnes som det. Tror sjangeren kom bare for å "kategorisere" alt materialet som ikke sto i stil med den mer tradisjonelle rocken (beatles, the who, rolling stones osv). Bandene du nevner (FOB, NFG) synes jeg bare er en suppe av pop-punk/rock der vokalen og gitaren smaker tørr kjeks tvers igjennom. Hver har sin smak og uansett så regnes de vel stort sett som alternativ rock.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Rise Against. De har BARE brae sanger.

8301152[/snapback]

 

Hvis punk går under alt. rock så kan Rise Against nevnes, men det er et punkband.

 

Med Alt-rock tenker jeg automatisk på Fall Out Boy, Death Cab for Cutie, New Found Glory og andre depressive band.

8333564[/snapback]

 

Hmm. Har du noen gang hørt Rise Against? I så fall vet du at de ikke er bare punk.

Lenke til kommentar
Hellstrings er er festlig band.

Det er Kansje ikke et Rolig Rocke Band.

De spiller på sine festlige Ukulèler og synger Cover låter av Nirvana, Black Sabbath osv.

 

Måtte bare Nevne det...

 

JonasPonas:D

8343654[/snapback]

Tenkte det hadde vært kult å høre nirvana på ukulele og søkte etter de på youtube:

 

Virker som er tullete men seriøst bra band med arti miming til sangene ol. Hadde vært kult å høre noe mer. Måtte dra på smilebåndet i det han sier "yes" i stedet for "yeah" i nirvanacoveret, samt under den liksom gay mimingen på slutten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Her er litt av hva jeg hører på for øyeblikket: Hinder, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Buckcherry, Fall Out Boy, Lost Prophets, Taking Back Sunday, Army of Anyone, Seether, Godsmack, Three Days Grace, Incubus, Rise Against, m.m.

 

 

Kom med flere tips, jeg trenger flere alternativer :)

Endret av Shittu
Lenke til kommentar
Her er litt av hva jeg hører på for øyeblikket: Hinder, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Buckcherry, Fall Out Boy, Lost Prophets, Taking Back Sunday, Army of Anyone, Seether, Godsmack, Three Days Grace, Incubus, Rise Against,  m.m.

 

 

Kom med flere tips, jeg trenger flere alternativer :)

8537801[/snapback]

 

 

Hører også på fall out boys, hinder, Tree Days Grace osv

Noen andre bra band er: Anberlin ( The feel Good drag) , Good Charlotte ( Dance Floor Anthem), The Fray (How to save a life, Over my head), Train, Tonic, Nickelback osv.. :)

 

Noen sanger du kan anbefale da? :)

Lenke til kommentar
The Fray - How To Save a Life

 

ALLE BURDE HØRT DENNE SANGEN!!

 

Nydeligste som finnes!

8394243[/snapback]

 

joda, fin sang dette...

 

Har også fått sansen for My Chemical Romance.. flere av sangene jeg ikke likte første gang jeg hørte de men er mange bra på albumet "The Black Parade"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...