Gå til innhold

Jeg har skrevet noen sangtekster.


saluttknall

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha litt kritikk av noen sangtekster jeg har skrevet.Shit dude here is many lot of many dudes.

 

I sitting on a party in the darkest Usa.

We playing raegge music into the night being gray.

We smoke Marihuana and we have it verry fun.

But soh it’s come a man with trowses and with gun.

Ref.

And I see that he been a problem

Shit dude here is many lot of many dudes

etc...

8234043[/snapback]

 

Jeg skal ikke si no om selve innholdet i tekstene dine, for det har jeg ikke peiling på selv, men jeg kan på stående fot se at engelsken din trenger... litt hjelp?

 

kan ta det første linja f. eks.

 

I AM sitting AT a party in the darkest of USA.

blir det nok heller...

men du mangler liksom alt, du må jo være vokst opp med kun NRK1...

lær deg : I AM, YOU ARE, HE-SHE-IT-IS, og ING-oplegget først, så tror jeg vi skjønner litt mer av hva teksten egentlig handler om :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke si no om selve innholdet i tekstene dine, for det har jeg ikke peiling på selv, men jeg kan på stående fot se at engelsken din trenger... litt hjelp?

 

kan ta det første linja f. eks.

 

I AM sitting AT a party in the darkest of USA.

blir det nok heller...

men du mangler liksom alt, du må jo være vokst opp med kun NRK1...

lær deg : I AM, YOU ARE, HE-SHE-IT-IS, og ING-oplegget først, så tror jeg vi skjønner litt mer av hva teksten egentlig handler om :thumbup:

8235044[/snapback]

 

 

...skal du komme å ødelegge hele tråden med konstruktiv kritikk nå da?

 

 

edit: Hvis jeg skal komme med noen råd, så får det være som andre sier. Hold deg til norsk og syng om temaer som du har noe forhold til (med mindre du har for vane å røyke hasj med afro-amerikanere)

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja f.eks ... eller bare hold deg til norsk inntil teh inglish kunnskaps is up to the stændards.

8235051[/snapback]

 

Etter et år on the road med Petter Solberg, kommer språket til å bli forståelig.

Lenke til kommentar
oi :ohmy:  nei jeg bare sa at han burde lære seg å bøye ord og sette riktig ord på riktig plass, før han begynner å sette de sammen i setninger, langt midre hele sangtekster  :)

8235095[/snapback]

 

Lære å krabbe før man kan gå? Er helt enig

 

Herregud som denne tråden har utviklet seg, er nesten på det stadiet at jeg synes synd på fyren....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mye off topic her nå, men får vel svare så det ikke blir stadig mer: Vi har nrk1 nrk2 tv2 og tv norge. Jeg ser svært lite på tv, ettersom jeg sitter mer på nettet og skriver tekster og noveller og slikt.

8235107[/snapback]

 

Misforstå meg rett kjære saluttknall, men du, og oss andre lager mye bedre underholdning enn det tv kan tilby. Inn i mellom alle fornøyelige kommentarene ligger det også konstruktiv tilbakemeldinger. Ikke gi opp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...