Gå til innhold

Jeg har skrevet noen sangtekster.


saluttknall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den teksten du siterer fra der var min debut som ble skrevet for 2 år iden.

8234861[/snapback]

Du er virkelig dum du. Først lyger du om hvem som har skrevet det. Du skriver det er det beste av det vennen din (som egentlig er deg) har skrevet, og når jeg gir deg tilbakemeldinger (slik som du spurte etter), så kommer du med teite unnskyldninger om at det er lenge siden du har skrevet det. Skjønner du ikke selv hvor dumt det blir? Alle får sikkert kjempelyst til å gi deg flere tilbakemeldinger når du holder på sånn. Du skal ikke unnskylde deg, ingen som tror på det, du la det ut fordi du var fornøyd med det, og ville vite hva andre syns om det.

Lenke til kommentar

Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar:

 

Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning.

 

Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på!

Det blir så mye bedre da - tro meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noe sier meg at trådstarter ønsker å være "white nigga"... Sitter i mørkeste USA? Harlem? Brooklyn? Hører på reggae?

 

But soh it’s come a man with trowses and with gun.

 

Kommer det en mann med bukser og pistol? Aggresiv markedsføring renseriene har begynt med...

8234889[/snapback]

 

Dumming, de har slått av lyset, skjønner du vel ...? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar:

 

Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning.

 

Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på!

Det blir så mye bedre da - tro meg.

8234923[/snapback]

 

Eller når du drepte hamsternurket ... ;)

Lenke til kommentar

Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning.

 

8234923[/snapback]

 

BWAHAHA :!:

 

 

Da kommer man inn på et tema hvertfall jeg kan kjenne meg igjen i...

Lenke til kommentar
Også en ting til, som supplement til tidligere kommentar:

 

Vær så snill og skriv om temaer dere har greie på, ikke whita niggahz som røyker hasj et eller annet sted i statene. Det blir så ufattelig flaut og uinteressant. Syng heller om da faren din knuste trynet ditt fordi du spraya CRC på panseret på firmabilen hans, og pyrra 2-takst-bensin i garasjen så nabokatta daua av oljeforgiftning.

 

Ting dere selv har opplevd og har mer eller mindre greie på!

Det blir så mye bedre da - tro meg.

8234923[/snapback]

Eller når du pælmer ett hamster ut fra en blokkleilighet. :p

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Dumming, de har slått av lyset, skjønner du vel ...? :ph34r:

8234925[/snapback]

 

 

Da var det hvertfall bra at fyren med pistolen kom med buksen på, ellers kunne det blitt stygt der inne...

8234959[/snapback]

 

Nå dauer jeg :!:

Leste meg gjennom den første teksten, og hadde opp til flere "cola over tastaturet" opplevelser. Nå har jeg kommet såpass til kreftene at jeg begir meg videre i verkene. Ønsk meg lykke til. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har nå oppdatert posten med nye tekster som dere sikket hater men som jeg personlig synes er enda bedre. :)

8235003[/snapback]

 

Way to go :w00t:

Ikke la dem knekke deg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...