Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med normal hardware trenger man stort sett ikke mer enn en vifte foran i øverste kammer i P182. Men det er jo noen som er fryktelig opptatt av å ha nær kroppstemperatur på alle komponenter uansett load, uten at det i praksis har noe å si for ytelse eller stabilitet.

 

Min filosofi er at man skal redusere kjølingen så mye som mulig, uten at det blir ustabilt, og dermed minimere all form for viftestøy.

Lenke til kommentar
Med normal hardware trenger man stort sett ikke mer enn en vifte foran i øverste kammer i P182. Men det er jo noen som er fryktelig opptatt av å ha nær kroppstemperatur på alle komponenter uansett load, uten at det i praksis har noe å si for ytelse eller stabilitet.

 

Min filosofi er at man skal redusere kjølingen så mye som mulig, uten at det blir ustabilt, og dermed minimere all form for viftestøy.

 

Tenker du på alle viftene mine du nå? Tenker ikke å bruke vifta i toppen, men å tette igjen det hullet. Leser at det er en del andre som har gjort det. Med en vifte i fronten så får jeg en luftkanal fra front, over CPU-kjøler og ut bak. Kommer ikke til å kjøre disse viftene på maks. Vi får se hvor bråkete det blir...

Lenke til kommentar

har sett litt rundt om kring og det er veldig mange som tar ut toppvifta og tetter hullet. Blir kjølingen bedre da, med en vifte i front og en vifte bak, eller blir det kaldere med en vifte i toppen?

 

Har kjøpt 3 noctuavifter. skal ha en bak, en midt i det nederste rommet og tar ut den øverste diskskuffen og har en vifte i front der, og en bak, pluss en kama bay i front.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...