Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Vanligvis er det bare et par vifter som kan kobles til HK. Hvordan kobler man flere enn det?

Kan koble 3+CPU vifte på mitt HK, noe som ikke er uvanlig på nyere HK. Hva jeg skal med mer enn 3x120mm kabinettvifter i Antec-kabinettet aner jeg ikke. Men så er jeg heller ikke typen som får angst av at en eller annen temperatur overskrider 50 grader ved last. Så jeg har kun 2 vifter + CPU og PSU vifte i dag.

 

Og de viftene kjører du i gjennomsnitt på hvilken RPM?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahaha, "engangsdør"

 

har nå endelig fått opp min PC, bare synd at påknappen ikke sitter skikkelig fast.

 

må si meg enig med Epp. Aldri har jeg brukt så mye tid på å bygge en PC, men aldri har jeg blitt mer fornøyd med resultatet heller. Jeg vil herved annbefale dette kabinettet til alle som skal bygge ny PC.

Lenke til kommentar

noen som har problemer med at CPUen blir litt varm? nå ligger min på 43 grader ved idle og CPU vifta ligger på 7814 RPM i følge PC Probe II programvaren som følgte med HKet mitt.

 

Bruker ei Zalman CNPS8700NT vifte på en phenom CPU. ved load går den glatt over 50 grader om jeg ikke stiller alle viftene på maks.

 

er dette normalt?

Lenke til kommentar
noen som har problemer med at CPUen blir litt varm? nå ligger min på 43 grader ved idle og CPU vifta ligger på 7814 RPM i følge PC Probe II programvaren som følgte med HKet mitt.

 

Bruker ei Zalman CNPS8700NT vifte på en phenom CPU. ved load går den glatt over 50 grader om jeg ikke stiller alle viftene på maks.

 

er dette normalt?

 

Høres ut som kombinasjonen råtten kjøler og varm cpu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...