Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som har funnet ut en måte å sette inn en 120mm vifte forran den nesderste disk rack'en

Det er egentlig ikke nødvendig. Strengt tatt er det god nok kjøling på diskene gjennom luftstrømmen generert av viften i PSU, hvis du bare tetter godt nok igjen mellom øvre og nedre kammer og litt i bakkant av kabinettet (rundt PSU er det perforeringer bak, disse må tettes igjen). Er en langt mer stillegående løsning enn å sette propell i fronten.

 

 

det kan faktisk lønnes hvis psu bråker som et helvete på høyere turtall.

 

hvem snakka om at psu bråker??? det er disk kjøling jeg trenger ^^

 

Jeg mente sånn generelt da :) Ditt dominerende innlegg får jo alle til å rive ut viftene!

Lenke til kommentar
Ligg unna alt som inneholder vifter under 100mm sier nå jeg.

vist det er vifta på psu du ref. til så er den orginal dette er Psu'en min

Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt et PSU med 80mm i "ræva" - og definitivt ikke i den effekt og prisklassen der. Kan umulig forestille meg at den der er stillegående om du belaster den litt (du må jo ha noe sinnsyk hardware siden du har 1000w PSU!).

Lenke til kommentar
Ligg unna alt som inneholder vifter under 100mm sier nå jeg.

vist det er vifta på psu du ref. til så er den orginal dette er Psu'en min

Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt et PSU med 80mm i "ræva" - og definitivt ikke i den effekt og prisklassen der. Kan umulig forestille meg at den der er stillegående om du belaster den litt (du må jo ha noe sinnsyk hardware siden du har 1000w PSU!).

 

Litt OT:

 

har ikke hatt noe prob med at psu har blitt varm, jeg har ikke noe SYK hw men har planer om å kjøpe et skjermkort til og noen flere disker.. veit godt at jeg ikke trenger å ha 1000w men når den kosta bare 200kr mere en 250w gikk jeg heller for den å fikk litt mere for pengene..

Lenke til kommentar
Ligg unna alt som inneholder vifter under 100mm sier nå jeg.

vist det er vifta på psu du ref. til så er den orginal dette er Psu'en min

Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt et PSU med 80mm i "ræva" - og definitivt ikke i den effekt og prisklassen der. Kan umulig forestille meg at den der er stillegående om du belaster den litt (du må jo ha noe sinnsyk hardware siden du har 1000w PSU!).

 

Litt OT:

 

har ikke hatt noe prob med at psu har blitt varm, jeg har ikke noe SYK hw men har planer om å kjøpe et skjermkort til og noen flere disker.. veit godt at jeg ikke trenger å ha 1000w men når den kosta bare 200kr mere en 250w gikk jeg heller for den å fikk litt mere for pengene..

 

Det at den kun kosta 200kr mer enn 250w har kanskje noe med kvaliteten å gjøre da :p

Lenke til kommentar
Ligg unna alt som inneholder vifter under 100mm sier nå jeg.

vist det er vifta på psu du ref. til så er den orginal dette er Psu'en min

Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt et PSU med 80mm i "ræva" - og definitivt ikke i den effekt og prisklassen der. Kan umulig forestille meg at den der er stillegående om du belaster den litt (du må jo ha noe sinnsyk hardware siden du har 1000w PSU!).

 

Litt OT:

 

har ikke hatt noe prob med at psu har blitt varm, jeg har ikke noe SYK hw men har planer om å kjøpe et skjermkort til og noen flere disker.. veit godt at jeg ikke trenger å ha 1000w men når den kosta bare 200kr mere en 250w gikk jeg heller for den å fikk litt mere for pengene..

 

Det at den kun kosta 200kr mer enn 250w har kanskje noe med kvaliteten å gjøre da :p

Skrive feil.... mente 850w... veit ikke åssen jeg klarte å bomme så mye, men:P var vist enda mindre forskjell en det jeg hadde trodd 850w

Lenke til kommentar

Vurderer kjøp av P190, men leser flere steder at det er vanskelig å finne en CPU-kjøler som ikke butter borti sideviften. Virker som om viften ikke kan være høyere enn tolv centimeter. Har Zalman 9700 nå, og denne er nesten fjorten centimeter høy. Hvilken CPU-kjøler bruker de som har dette kabinettet her?

Lenke til kommentar
Vurderer kjøp av P190, men leser flere steder at det er vanskelig å finne en CPU-kjøler som ikke butter borti sideviften. Virker som om viften ikke kan være høyere enn tolv centimeter. Har Zalman 9700 nå, og denne er nesten fjorten centimeter høy. Hvilken CPU-kjøler bruker de som har dette kabinettet her?

Big Boy fanen er det omtrent ikke noe håp om å ha - bare kast den ut og kjøp deg en god CPU-kjøler (TRUE).

Lenke til kommentar
men det er en tråd om Antec P182 og 190 . Og nå lurer jeg på hvor mye mitt brukte Antec P182 er verd

 

 

Det har du også fått svar på. Og ser du under riktig forum tråd, så vil du oppdage at pris/prisvurderinger for alle mulige produkter hører hjemme der og ikke her.

 

Du poster ikke bare 1. spørsmål om hvor mye den er verdt, men klager etterpå og mener at du burde fått mer. Ergo tar du opp plass i tråden som ikke har noe med den å gjøre i det hele tatt. Selv om du har et Antec P182 kabinett, så hører altså pris og vurderinger hjemme et annet sted.

 

Sorry mac.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er hundrekroners forskjell? Er du virkelgi så fattig at du ikke klarer å deal'e med det? :dontgetit:

Verkeleg eit konstruktivt og flott svar. Fortsett med det gode arbeidet! :thumbup:

 

 

Har du forresten høyrt om denne tråden?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...